Insomniatic Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Når jeg prøver å kopiere noe går det ikke! Det er veldig irriterende. Når jeg kopierer så er det akuratt som at jeg ikke har gjort det. Noen som vet hva som er galt? (JEG VET IKKE HVOR JEG SKAL POSTE DETTE SÅ FLYTT OG IKKE STENG TRÅDEN HVIS DEN ER POSTA FEIL!) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hva med litt mer informasjon? Du snakker f.eks om når du merker og kopierer tekst? Eller snakker du om filer og mapper? Prøv å reboot maskinen ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tror vi flytter denne tik Windows-kategorien jeg Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Funka ikke å restarte pcen. Og det er tekst som ikke vil bli kopiert. (Man kan klippe ut men ikke lime inn.) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hva er det du klipper det fra, og hva skal du lime det inn i? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Hva er det du klipper det fra, og hva skal du lime det inn i? 7941084[/snapback] Uansett hva jeg klipper/kopierer så kan man ikke lime det inn uansett hvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå