Gå til innhold

Lei av kø på komplett??


Anbefalte innlegg

altså,svenskehandelen sparer du ikke bare NOEN kroner på..kanskje du gjør det, men se på flertallet. sist gang jeg var på grensa var ca 4 måneder siden,da handlet jeg en del større varer, poser med kyllingfile, tror det var 2kg i hver pose til 150kr posen, renskåret..

en pose karbonader, i motsetning til de norske så tyter det ikke ut vann, noe som tyder på at de samtidig er mindre fett i karbonadene vi får der.

skulle man handlet for samme varer i norge ville det kostet MYE mer.

og da er det snakk om 1000 lapper..

turen til svinesund koster deg bensinpenger, lunsj og varene..

thats it.

ser du på helheten så har du spart penger..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-04 17:22, skrev Bach:

Hva om Komplett fikk igang en hurtigkasse for oss som bare fyker innom og VET hva vi skal ha.


 

Her i Trondheim er det hele to hurtigkasser. :smile:

(Fjordgata)

 

Men var det ikke sånn at det var mistenkelig når noenlunde nye brukere anbefaler butikker? :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-05 01:30, skrev DFN:


Ellers, for dere som bor på Grünerløkka har vi jo datasupply.no (ligger i Markveien, ikke langt fra Ankerbrua) som er nesten akseptable i pris på en del varer. Iallfall om en ikke gidder å gå inn til sentrum :smile:



Man kan vel forsåvidt handle på Datasupply, men det er en ting som er verre enn å stå i kø, det er å høre på inkompetente tullinger med snev av stormannsgalskap og en uendelig trang til pratesyke!!! Han typen som ekspederer på Datasupply er f**n meg helt rå!!

Innehaveren er allright, men jeg syns personlig det ikke er verdt å gå dit da jeg kan risikere å havne i en uendelig strøm av p***preik som blir slengt mot deg med fullstyrke............................... Som dere sikkert har forstått har jeg ikke mye til overs for betjeningen hos Datasupply........Prøv selv, men jeg garanterer at kø er et mere innbydende alternativ!!!

Syns egentlig at både Komplett og Iqdata er bra jeg!!!!

Lenke til kommentar

På lørdag skulle jeg bytte skjermkort på komplett... så jeg gikk like godt å satte meg på Sikamekaniko (skrives sånn cirka sånn) rett over gata og drakk cognac i ett tia på dagen (noe som forøvrig er å anbefale:)

 

det funket... så tellemaskinen og hun dama i baren prøvde å sjekke meg opp :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Man kan vel forsåvidt handle på Datasupply, men det er en ting som er verre enn å stå i kø, det er å høre på inkompetente tullinger med snev av stormannsgalskap og en uendelig trang til pratesyke!!! Han typen som ekspederer på Datasupply er f**n meg helt rå!!

Innehaveren er allright, men jeg syns personlig det ikke er verdt å gå dit da jeg kan risikere å havne i en uendelig strøm av p***preik som blir slengt mot deg med fullstyrke............................... Som dere sikkert har forstått har jeg ikke mye til overs for betjeningen hos Datasupply........Prøv selv, men jeg garanterer at kø er et mere innbydende alternativ!!!

Syns egentlig at både Komplett og Iqdata er bra jeg!!!!



 

Sa ingenting om betjeninga på Datasupply :razz: De er rimelig inkompetente ja, selv innehaveren virker ikke helt god til tider. Sist gang jeg var der kom en av de andre som jobber der med en trådløs tlf til han mens han sto og expederte varene mine, og tror du ikke han ble stående å snakke HØYT og IRRITERT et par minutter før en av de andre folka (som sto der og "hang") kom på at det kanskje var en god idé å pelle seg bort og gi meg faktura'n og en plastpose. :eek: Da jeg forsvant ut døra var enda den nå etterhvert enda mer høylydte tlf-samtalen i full gang :lol:

 

Lo hele veien hjem til Silo'n jeg :grin:

Lenke til kommentar

Den 2002-12-05 02:00, skrev LarsC:

Quote:


Den 2002-12-04 17:22, skrev Bach:

Hva om Komplett fikk igang en hurtigkasse for oss som bare fyker innom og VET hva vi skal ha.


 

Her i Trondheim er det hele to hurtigkasser. :smile:

(Fjordgata)

 

Men var det ikke sånn at det var mistenkelig når noenlunde nye brukere anbefaler butikker!

 

hva mener du med mistenkelig? 1.at jeg prøver å markedsføre butikken eller 2.at jeg prøver å lure noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...