VetleRsport Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Han er på LAN Digilab trur jeg... Men jeg lurte på om de kabinettene der blir solgt enda eller er de ute a produksjon? Er det noen som selger det brukt da? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Tror nesten du må se etter brukt ja Endret 23. februar 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg lurte på åssen kode det er til den blå fargen du hadde..? hvis du vill si den da Og jeg lurte på åssen du hadde fått bøyd det plexi opphenget til hdd'n..? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Mener forresten ikke den siste blåfargen mener den lyse.. Lenke til kommentar
Sturlis Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Den lyse blåfargen vet jeg ikke... Var biltema utbedringslakk. Angående plexien så varmet jeg den opp med varmepistol, og bøyde den. Ja, den konkurransen der var helt idiotisk. Publikum bestemte hvem som vant. Fikk Ikke forklart hva jeg hadde gjort med kabinettet engang. De kåret jo vinneren etter hvor mange venner man hadde der som heiet på deg, det går jo ikke an. Skulle vært dommere der, og at folk fikk forklare hva de hadde gjort med pc'en. Var jo lissom en casemod konkurranse da, altså om å gjøre å modifisere kabinettet mest mulig... Det ble for dumt. Det var jo ikke planlagt i det hele tatt... Ble skuffa da asså... Også alt det helvete der oppe. Ble frastjelt en dyr ekstern harddisk , masse mat, brus og godteri, og mens jeg var oppe på scenen når casemod compo¨n var, tror du faen ikke noen stjelte tastaturet mitt a? Skal opp på politistasjonen idag og anmelde det. Får håpe jeg får det igjen på reiseforsikringa. Også alle de forbanna pakkisene som stod på utsida og skulle banke opp alle i crewet... Ingen slapp jo ut derfra før politiet kom. Var helt texas. Siste gang jeg er der hvertfall... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hørte det var no jævli dritt a kamerater å. Hadde egentlig tenkt til å komme men så skulle vi på ferie, det var jo litt flax da. Jævla idioter ass, kan ikke la andre sine ting være i fred.. Hater sånna folk ass..... RASSHØL alle sammen som gjør det. Skulle blitt banka Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 har du bilde a spray boksen? Lenke til kommentar
Sturlis Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Har ikke bilde av den nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå