whisky Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) I år skal jeg søke meg inn på noe jeg virkelig ønsker å studere og arbeide med videre i livet og valget faller ganske enkelt på dette studiet, men jeg stusser litt over hva skolen mener med ordet "lydbilde" i den særkilte søknaden; Søkerne må innen 15.april sende følgende til Høgskolen i Lillehammer i 4 - fire - eksemplarer: Søkerne må innen 15.april sende følgende til Høgskolen i Lillehammer i 4 - fire - eksemplarer: 1. En fyldig CV som inneholder alt som du mener er relevant for oss å vite om deg. 2. Vitnemål og attester. 3. Et essay på 1 - 2 maskinskrevne sider. I essayet skal du skrive om deg selv - bakgrunn og interesser, hvilke forventninger du har til utdanningen, hvorfor du egner deg til denne utdanningen og hvilke mål/forventninger du har for tiden etter fullført utdanning. 4. Et lydbilde der du presenterer deg selv, 1 - 2 minutter, leveres som CD. 5. Passbildet Jeg tenkte umiddelbart først at dette er lyd og bilde altså en video, men kom på andre tanker og undrer på om det er ren lyd? Er det noen som har peiling på dette? Endret 13. februar 2007 av whisky Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Du kan jo ta kontakt med skolen da. Lenke til kommentar
whisky Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 He he det kan jeg, men om det er noen andre her som har tips og råd til søknaden så setter jeg stor pris på det. Har hatt presentasjonsideén min klar i lang tid og den går forsåvidt bra om det bare er lyd også, men lyd er ikke min sterkeste side rent teknisk så jeg jeg hadde vel håpet på å kunne brife lmed mine fotokunnskaper da det er fjernsyns/film-fotograf jeg ønsker å bli. Pytt pytt Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Heisann Jeg skal også søke fjernsynsteknikk til høsten! Så vidt jeg vet, så er det lydbildet en 2 minutters filmklipp hvor du presenterer deg selv. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 hei. jeg har også søkt, men har ikke fått noe svar om intervju og opptaksprøve enda. Noen av dere som har hørt noe, eller evt vet når man hører noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå