Insomniatic Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Noen som vet hvilket antivirus som er best? Håper på raske svar Flytt hvis feil postet sted. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg sverger til Nod32, men du vil nok få 10 svar som alle er forskjellige.. NOD32 fordi: Det er billig (ca 250kr året) Det er ufattelig raskt Det krever nesten ingenting av maskinen Det er ett av de antivirusprogrammer som fakker flest virus. Det har daglige oppdateringer av antivirusbasen (ofte også flere ganger til dagen) Endret 13. februar 2007 av MrLee Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Når akkurat denne tråden ble stengt en annen plass.. hva med å ikke lage en ny? Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Når akkurat denne tråden ble stengt en annen plass.. hva med å ikke lage en ny? 7935249[/snapback] det var fordi han hadde postet feil sted det gluping... vel back to topic, vil du ha gratise anti virus program eller betale? av de som er gratis liker jeg avast best (www.avast.com) den kan du få på norsk også Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Moderator sa... Stenges 1) dette emnet har vore tatt ein del gonger i denne kategorien https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131 Jeg vil tro at han mener at kanskje trådstarter kan bruke søkefunksjoen istedet for å opprette enda en ny post om det samme som har vært oppe flere ganger... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Altfor mange ganger! Dette ser jeg nesten hver dag! Kan folk vennligst bruke søkefunskjonen`? Dessute er ikke noen antivirus program best. Noen er bedre, men ingen er best. Alle antivirus program tar noen virus mens andre ikke. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg sverger til Nod32, men du vil nok få 10 svar som alle er forskjellige.. NOD32 fordi: Det er billig (ca 250kr året) Det er ufattelig raskt Det krever nesten ingenting av maskinen Det er ett av de antivirusprogrammer som fakker flest virus. Det har daglige oppdateringer av antivirusbasen (ofte også flere ganger til dagen) 7935243[/snapback] Støttes.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Emnet er diskutert i mange trådar tidlegare. Eg vil anbefale trådstartar å søke litt i denne kategorien. Stickyen er og ein god start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg