propers404 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har jeg garanti på et U.S.B kort fra biltema? Det fryser hele pcen min når jeg bruker portene. Har garanti ifølge loven, men hvordan er dette når det har sittet inni en pc? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvilke garanti Biltema har, spiller ingen rolle så lenge kjøpsloven dekker deg. Et USB kort er jo selvfølgelig ment til å brukes inni en pc. Hvordan skal man ellers bruke det? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 oke.. da stikker jeg dit å klager.. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvor i landet er dette? I Bergen er Biltema utrolig grei. Nesten alt for grei, syns jeg. Kan jo komme inn med nesten hva som helst. Og byttet får man. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Butikker pleie å være greie så lenge du kommer og opptrer som folk. gjerne med kvittering og skal bytte... de mister jo bare kunder på å opptre som jævler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå