CluelessNorwegian Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hallo! Jeg har prøvd å finne ut når Halo 3 kommer men finner det ikke helt. En venn av meg sier at spillet kommer ut 30.3.07, men då jeg så på release-datoer på gamer.no fant jeg ikke en eneste dato med Halo 3. Når kommer Halo 3? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Til høsten tror jeg. Oktober - november? Stemmer ikke det, dere andre? Lenke til kommentar
CluelessNorwegian Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg tror jeg hørte snakk om at Halo 3 var planlagt til våren, men at det ble utsatt p.g.a. GeoW. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg tror jeg hørte snakk om at Halo 3 var planlagt til våren, men at det ble utsatt p.g.a. GeoW. 7934934[/snapback] Tørr vedde alt jeg eier på at Halo 3 kommer ut i November, kanskje Desember. Men nå har ikke det kommet ut en release dato på Halo 3 enda så alt er jo spekulasjoner. Synest vi har alt for lite info om Halo 3 til at det vil bli utgitt til Høsten.. sommeren er i alle fall uaktuelt, fordi det er ikke lenge til. Mer info er det vanlig å få så nært en eventuelt release. Så jeg egner heller med at vi i sommer vil se noen kule trailere fra SP og en releasedato... Kanskje 17 November igjen? Endret 13. februar 2007 av Ingenting Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hallo! Jeg har prøvd å finne ut når Halo 3 kommer men finner det ikke helt. En venn av meg sier at spillet kommer ut 30.3.07, men då jeg så på release-datoer på gamer.no fant jeg ikke en eneste dato med Halo 3. Når kommer Halo 3? 7934875[/snapback] Litt misvisende den topicen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Selv har jeg hørt mye om 9 nov. Passer fint, siden det er tre år etter Halo 2 - på dagen. Edit; Innlegg nr. 300 -Og det ble om Halo 3 Endret 13. februar 2007 av Laland Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det meste tyder på november, men betatesting skal starte i april/mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå