Gå til innhold

Netshop Oslo sin kundebehandling


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Og ang. 3dmark så lagret jeg ikke filen, tenkte det holdt med link til den. Har screenshot også om du ikke tror på den. Men for å gjøre det enkelt og greit bencher jeg på nytt og lagrer den, så det er gjort.

8042174[/snapback]

 

Joda.. jeg tror på deg selvsagt. :)

Det er/var bare litt "noobsk" og en liten irritasjonsfaktor at når f.eks. en FutureMark ProUser som meg trykker på linken din.. så submitt'er jeg en score (med dine data).

Og det kan jo være kjekt dersom du har "fet hardware" og jeg vil "jukse".. Men det vil jeg ikke.. :)

 

On topic:

Det er også like mye andre veien med tanke på "kundebehandling" hos Netshop Oslo.

Var innom der i romjula for å reklamere på ett digitalkamera.

Maken til rabiat oppførsel av en kunde som da var inne har jeg ikke sett ofte.

Kundebehandler forholdt seg helt rolig og profesjonelt til all "dr**en" denne kunden klarte å lire av seg.

 

Sak:

Han hadde fått reklamert/erstattet ett hk hvor USB-port hadde "svidd" en USB-stick.

(Som like gjerne kan skyldes feilmontering av f.eks. kabinett-leding til onboard USB-porter).

Han mente han burde få 2 nye USB-sticks med 2GB hver som en motytelse for at han hadde mistet data (backup anyone?) på sin 1GB USB-stick.

Da han ble konfrontert med at han måtte betale mellomlegget mellom erstattet USB-stick og de han fikk(ville ha) gikk han faktisk nærmest amok.

 

Så dette er ikke bare enveis-kjøring med tanke på at Netshop Oslo's folk i hentebua eventuelt kan ha en dårlig dag.

Jeg er der nesten hver uke :blush: og har ikke opplevd noen slike episoder.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig ble jeg kvitt hovedkortet mitt. Aldri har jeg hatt ett så sært hovedkort. Uansett, så ordnet det seg til slutt. Jeg måtte bare snakke med rette person. Det tok en del uker før jeg kom til en som var så hjelpsom da. Jeg fikk igjen pengene siden de ikke hadde noen tilsvarende hovedkort. Jeg valgte å kjøpe en 500GB disker for pengene. Under tusenlappen for 500GB, så jeg kjøpte 2.

Endret av -snoop-
Lenke til kommentar

Merkelig, men nå ble ordren kansellert fordi swappen ikke var hentet. Dette selv om jeg sendte e-post 3 ganger om at jeg var syk eller ikke kunne hente, pluss purring.

Planen var uansett å hente i dag, men syns det er for dumt når en av de ansvarlige i butikken ikke en gang vil svare på purring av e-post svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...