EvenEleven Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) hei:) som de fleste her inne HATER jeg nynorsk, ser ikke bruken i det. men vi har fått lekse med å skrive leserinlegg på nynorsk, teksten ekke viktig bare nynorsken. Jeg som ikke har peiling har nå skrevet et. Jeg trenger litt nynorskning:) retting lettere sagt værsåsnill her er det Nå har eg fått nokk! Disse ungdommene er håpløse! Eg kan ikkje gå i fred uten at ein eller annen spyttar eller baker seg ein snus. Pluss at de forurensar miljøet med røyken sin! Vi i eldre senteret på Fornebu har fått nokk, endten forsvinner de eller forsvinner vi! Når skal staten ta eit standpunkt og forbi disse ufinligheitane? De ødelegger kloden vår. Mvh, 72 år gamal kvinne sikkert litt leif, setter .vorkelig pris på hvis noen leser igjennom å sier idra hvis jeg har et ord eller 50 feil:) trenger bedre en 2+ i år.... takker på forhånd og ja jeg hare mange skriveleif:) edit litt Endret 13. februar 2007 av mr-Steen Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Noe i denne duren kanskje? No har eg fått nokk! Desse ungdommane er håplause! Eg kan ikkje gå i fred utan at ein eller annan spyttar eller bakar seg ein snus. I tillegg forurensar dei miljøet med røyken sin! Vi i eldresenteret på Fornebu har fått nok, enten forsvinn dei, eller forsvinn vi! Kortid skal staten ta eit standpunkt og forbi disse ufinlegskapane? Dei øydelegg kloden vår. Mvh, 72 år gamal kvinne. (Skrives forresten "nynorsk", ikke "ny-norsk") Endret 13. februar 2007 av MrSkatun Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor No har eg fått nok!Desse ungdommane er håplause! Eg kan ikkje gå i fred utan at ein eller annan spyttar eller baker seg ein snus. Forureinar miljøet gjer dei og, med røyken sin! Me på eldresenteret på Fornebu har fått nok - anten forsvinn dei, eller me! Når skal staten ta eit standpunkt og forby disse uhumskheitene? De øydelegg kloden vår. Mvh 72 år gamal kvinne Tror jeg ville ha skrevet om litt, sånn som jeg har gjort her. Og neida, det er nok ikke 100% korrekt. Endret 13. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 det er sånn nynorsk ser ut:) haha jeg er elendig...men tusen takk:) begge 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå