Blib Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Har et par-tre DVD filmer som jeg gjerne skulle ha lagt på HDDen (Bla. LotR special edition slik at jeg slipper og bytte CD men kan få PCen til å gjøre det..), men får det ikke til! jeg har prøvd: Fantom CD: Lager .mds filer som kun den kan mounte og som ikke fungerer. Blir store og fine, 7 gigabytes, men får error om et eller annet. CloneCD: Lager små filer på 1.6 gb som jeg ikke får mounta da det er et problem med ett eller annet WinISO: Klager over bad sectors og lurer på om jeg vil ignore (Har sett på de fleste platene, sett filmen altså, og det er ingen bad sectors eller lignende) EasyDivx: Etter 23 timer med arbeiding gadd jeg ikke mer. Skal ikke ta mer enn noen timer! Er det flere programmer som er verdt å prøve da? Blib Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Pröv SmartRipper, der kan du fx stille inn akkurat hva du vil rippe og hvordan. Det tar masse plass da, hvis du ikke skal komprimere til DivX (noe som tar laaang tid). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå