TheKims Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei trenger noen gode hodetelefoner til bruk på jobb. må være behagelig å ha på, god lyd og design er også litt viktig, gjør ikke noe om de tåler litt også. har ca 500kr å avse. har sett litt på koss porta pro men de er så stygge at dem hadde jeg ikke tort å bruke hjemme en gang. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg ville valgt sennheiser tror jeg de koster det samme som porta pro ca og har veldig behagelig lyd... Er ikke så stygge å se på heller Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Har du link til de? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg har Creative HQ-1700 Foldable Disse er jeg meget fornøyd med. Demper lyden utenfra passe, ikke så alt for stor. Og lyden er glimrende, ja faktisk litt for avslørende av og til. Med dette headsettet finner skilner du fort mellom mp3kvalitet og ukomprimert kvalitet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Syntes de virket litt store. må ha noen som kan sitte på hodet 8 timer om dagen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 fant denne som kunne være av interesse https://prisguiden.no/product.php?productId=40763 virker som om det kunne være brukbare greier. noen synspunkter eller erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvis du vurderer PMX 200 så burde du heller se på PMX 100. Mye bedre på alle punkter og billigere! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 hvorfor er pmx 100 bedre? tror pmx 200 har en anelse mere bass enn pmx 100 har. pmx 200 klarer lavere frekvens enn pmx 100 klarer Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 PX200 er lukket, PX100 er åpent. Hvis man trenger god isolasjon velger man PX200, hvsi det er greit med lekkasje begge veier, kan man velge PX100. Jeg foretrakk lyden i PX200 framfor PX100. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Faktisk vil jeg anbefale noen ørepropper hvis dette er av interesse! Noen fra KOSS som har helt sinnsyk bass (vil si bassen er bedre enn Porta Pro til størrelsen å være). Med de er man HELT isolert, bruker halvparten av volumet, og man merker ikke at du har de på. De former seg etter ørene, og er veldig behaglie. De er heller ikke dyre. Har selv hatt to par av de, etter jeg knuste de i sommer og bytta til både Porta Pro og Sennheiser MX100. Så vil jeg si at jeg gjorde det beste valget hittil ved å bytte tilbake til Koss The Plug. Prisen på de er veldig bra og fant et par her Lenke til kommentar
JensL Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har Koss The Plug selv, og jeg synes ærlig talt de låter helt bøtte. Jeg har prøvd å modifisere dem, men det ble ikke bra. De isolerer godt, dog. Skal man ha plugger, så gå heller for noen litt dyrere, f.eks. fra Sony, Sennheiser eller Shure. Spesielt Shure E2c er bra til prisen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 har vurdert plugger å. disse http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=32028 man blir væll litt sår i ørene visst man skal gå med dem hele dagen. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tja, det kommer litt på øret om plugger gjør det sårt. Man vet det vel ikke før man får prøvd. Det blir verre hvis man må ta dem ut og inn ofte. Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Sennheiser HD 437 er et bra alternativ. Jeg hadde portapro før, har HD437 nå, er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå