Hashtægg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Plager meg veldig at jeg får en slags "bakgrunnsfarge" bak skrifta på ikonene på skrivebordet mitt, når jeg har et bilde som bakgrunn. Noen som vet hva det er jeg må gjøre for å få det vekk? Sånn som dette: Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Start->Kontrollpanel->System->Avansert->Innstillinger (Ytelse). Hak av ved "Bruk skygger for ikonnavn på skrivebordet. Da skal det bli gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Start->Kontrollpanel->System->Avansert->Innstillinger (Ytelse). Hak av ved "Bruk skygger for ikonnavn på skrivebordet.Da skal det bli gjennomsiktig. 7934700[/snapback] Ja, jeg har gjort det. Var det første jeg prøvde, men skjer ingen forandring. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Start->Kontrollpanel->System->Avansert->Innstillinger (Ytelse). Hak av ved "Bruk skygger for ikonnavn på skrivebordet.Da skal det bli gjennomsiktig. 7934700[/snapback] Det bør funke ja EDIT: Lese posten er en fin ting! Endret 13. februar 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå