LinXen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hei... jeg og noen venner har et prosjekt i der vi skal lage en film. I denne filmen har vi noen sener vi trenger blant annet eksplosjoner til og "sprenge" hus. Hadde vert greit med muzzle flash også! Men hvilke programmer kan jeg bruke til dette helst gratis? Er det bare Effectslabb som kan brukes til dette? Har merka at det er feil del av forumet. Endret 13. februar 2007 av LinXen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Flyttes til en mer passende kategori Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Av det LinXen skriver kan man få inntrykk av at EffectsLab er gratis, hvilket det altså ikke er. Men forgjengeren AlamDV2 har av og til vært med på platene som følger med videotidsskrifter, og da er det jo nesten gratis iallfall. Og AlamDV2 var og er helt kurant til å lage både eksposjoner og munningsflammer (det riktige ordet for "muzzle flash" - siden vi bor i Norge og skriver norsk). Ellers antar jeg at After Effects kan brukes til det samme, men det koster jo flesk i sammenligning med Effectslab. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Particle illusion fra wondertouch.com er glimrende. Mener det finnes en gratis-versjon eller ihvertfall en free demo der ute et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå