Wondershot Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Matte, helt klart! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Heldagsprøve på meg i matte på onsdag. Drep meg. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Må være Matte og KRL, gruer meg hver dag vi skal ha disse fagene Noen av grunnene er nok fordi jeg ikke liker lærerne. Tentamen i matte på Fredag for meg Blir nok forferdelig Endret 3. desember 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 matte, russisk, kjemi, historie, religion, norsk. Aja, jeg hadde ikke flere fag enn det nei. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 russisk?! WTF! Russisk kommer du langt med mange steder dersom du vil jobbe utenlands. Og det er et tøft språk. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jaja, det var ikke det jeg mente, men hvordan får du til å ha det på skolen? Jeg vil heller ha den enn tyskfaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå