parleur Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg strøk i 2MX og 2FY! =( Hvordan skal det gå?? Jeg må sikkert gå om ett år??=( Du kan jo gå opp til ny eksamen elns. Men det er ikke så enkelt Kan ikke 2mx og 2fy så godt og man må bruke så lang tid. skal heller lese meg til i Rettslære for å få fyllt timetallet tro jeg Lenke til kommentar
pompews Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Matte, helt klart... Fikk en 2 i høst, men klarte av en eller annen syk grunn å få en 4+ i forige måned. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Matte, helt klart... Henger meg på. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Norsk!! Har så mye skrivevansker at jeg nesten ikke kan lese min egen skrift xD Glad jeg har data<3 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Eldre historie er ikke så lett, merker jeg. Tror jeg ender opp med 3. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Matte R : / skylde på lite jobbing Endret 27. november 2007 av Heize Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 tyskfaen jeg har 5 og 6 i ale så kommer jævla tysken å fucker opp hele snittet, tror ikke jeg greier mer enn 3 i det Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg sliter utrolig mye med matte. Det er bare de site to årene jeg har gjort det, altså i 10 ende og nå i begynnelsen av videregående. Jeg har forståelse for matte, men lærerne har en stor innvirkning. Så jeg mener at det skal en god lærer til, for at man skal lære noe. Jeg hadde i 9ende klassen, 4 og 5. Men når jeg begynte i 10ende klassen, så fikk vi ny mattelærer, å jeg gikk ned til 2 og 3 i matte. Nå når jeg har begynt på videregående med enda en ny mattelærer, så har jeg 2 ;/ Er det noen som er enige i min påstand om at lærerne har en tor innvirkning på læringen ? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hypernurket: Jeg har hatt akkurat det samme. Jeg mistet interessen for matematikk i 10. klasse da vi fikk ny lærer å jeg datt ned til 3 fra 4 og 5. Så nå på videregående har jeg P-matte og det funker helt greit. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hypernurket: Jeg har hatt akkurat det samme. Jeg mistet interessen for matematikk i 10. klasse da vi fikk ny lærer å jeg datt ned til 3 fra 4 og 5.Så nå på videregående har jeg P-matte og det funker helt greit. Åh, heldig du er da. Jeg plages enda litt med P-matten, men det er fordi lærern tar seg IKKE tid til å forklare. Men i det siste har jeg begynt å prøve litt på egenhånd. Og det funker helt flott. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde 5 i matte på ungdomsskolen, men så kom jeg på videregående (T-matte) og datt ned til 2. Jeg jobbet ikke nok med leksene og sånn, men mye av grunnen til det var at læreren var utrolig dårlig til å undervise og forklare, og veldig lite motiverende. Går andreåret på vgs nå, og jeg skifta til P dette året, så nå er jeg opp på 5 igjen. Jeg overvurderte nok meg selv litt, da jeg valgte T-matte, men jeg mener allikevel at lærerene har veldig stor innvirkning på læringa. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg sliter utrolig mye med matte. Det er bare de site to årene jeg har gjort det, altså i 10 ende og nå i begynnelsen av videregående. Jeg har forståelse for matte, men lærerne har en stor innvirkning. Så jeg mener at det skal en god lærer til, for at man skal lære noe. Jeg hadde i 9ende klassen, 4 og 5. Men når jeg begynte i 10ende klassen, så fikk vi ny mattelærer, å jeg gikk ned til 2 og 3 i matte. Nå når jeg har begynt på videregående med enda en ny mattelærer, så har jeg 2 ;/ Er det noen som er enige i min påstand om at lærerne har en tor innvirkning på læringen ? Læreren har en stor innvirkning på fagene ja, men jeg vil si at i et fag som matte så har det mindre å si enn i for eksempel norsk, engelsk, osv. Hvis man regner riktig på prøver så kan ikke læreren gjøre annet enn å gi deg poeng, men i f.eks norsk eller engelsk så er det ikke noen helt spesiell fasit for hvor bra man skal gjøre det på skrivestiler osv. Men lærere har helt klart en viktig innvirkning på hvordan man gjør det i et fag. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 tyskfaen jeg har 5 og 6 i ale så kommer jævla tysken å fucker opp hele snittet, tror ikke jeg greier mer enn 3 i det Morsomt da at du har Schnell som nick Tysk var ikke mitt sterkeste fag, men engelskeksamenskarakteren trekker mer ned. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hehehe ops, det har jeg nesten ikke tenkt på. Dobbeltmoral er bra Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det verste faget som finst er uten tvil fransk. Har hatt det i tre år nå og har ligget på en 3'er alle tre åra, takket være oversettere på nette å febrilsk leting i ordbok på prøver. På fredag skal jeg ha tentamen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Strøk i matte i fjor. =/ Håper på 2-3 i år... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det må nok være matten jeg sliter mest med. Har fått 2+ på begge prøvene så langt. Ønsker jeg 3 i faget må jeg ha en 3er på neste heldagsprøve, som er på tirsdag. Problemet mitt er motivasjonen. Jeg kan ikke fordra matte, og jobber lite med det hjemme. Vi får heldigvis lite lekser, i grunn. Er litt vanskelig å få en brukbar karakter om man har en såppas negativ innstilling til faget som jeg har. Må skjerpe meg. Søndagen går vekk til tall og x i andre. Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 tyskfaen jeg har 5 og 6 i ale så kommer jævla tysken å fucker opp hele snittet, tror ikke jeg greier mer enn 3 i det 5 eller 6 i norsk også? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jaja, jeg gidder ikke kaste bort mine norskskills her, men jeg hadde faktisk 6er i nynorsk fra ungdomskolen, og har 5 er i bokmål og nynorsk på vgs. Så jeg kan viss jeg vil, jeg gidder bare ikke kaste bort tida min på å skrive 100 % gramatiske rett og forumlere setningene perfekt på ett forum hvor det viktigste er å få fram poenget., såeehh, gidder du stikke med frekkhetene dine en annen plass? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Helt klart matte her.. hater faget og har derfor aldri jobbet med det. Styrer unna alt som har med matte og gjøre men vi har det heldigvis ikkje i år, går på VG2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå