Ingeniørstudent Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 For første gang i mott liv så fikk jeg 3 på en norsk bokmål stil. Huff og huff. Fått ny lærer som jeg tror krever ganske så mye og han har definitivt andre prioriteringer når det gjelder å rette stilen. Tror norskfaget blir vanskelig i år. Går jo siste året og da er det tellende. Har jo ligget på 5 før, men det er jo typsik at når det først skal telle, så får jeg 3'er. Fortsatt lang tid å rette opp igjen, men jeg er skeptisk. Særemne er jo viktig det og. Grøsser bare ved tanken.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Samfunnsfag... Hva kan være mer kjedelig enn å ha prosjekt om Norge fra 1850-1905 i 7 uker.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 samfunnsfag er en av mine favoritt fag:) Men det kan bli utrolig tørt hvis det skal ta 7 uker:S Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vi har valgt hvordan ting utviklet seg i hamarområdet som tema. Så nå er vi nødt til å grave opp 15 sider med lokalhistorie, gleder meg til en lang dag på statsarkivet.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Sliter skikkelig med matte og fysikk. Jeg har jobbet altfor lite med de to fagene, og nå får jeg smake min egen medisin. Endret 11. oktober 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sliter helt klart mest med matematikk. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sliter mest med T-matte, men jeg har akkurat starta da og jobber hardt for å forbedre meg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Nynorsk, tidl. Espanõl, matte og algebra, potenser m.m Er utbrent og orker ikke noe, men det forstår ikke verken foreldre eller lærere Edit: Musikk er også ikke en slager hos meg.. Endret 11. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Har nettop starta med T-matte og fy faen for et slit det er, får nesten ikke tid til og jobbe i timen fordi læreren skal forklare så vi må gjøre alt hjemme. Edit: eyhh, inlegg nr 100! Endret 11. oktober 2007 av Thakiti Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 I fjor sleit jeg mest med matte. Fikk stryk minus (jada, stryk minus er faktisk en karakter) på juletentamen, og toer på vårtentamen, og klarte akkurat å ikke stryke på karakterkortet. Hadde tidenes dårligste mattelærer, i tillegg til at jeg overvurderte matteskillsa mine. Skiftet til lett-matte i år, da, så nå ligger jeg på en femmer igjen. I år tror jeg kanskje kjemi kan bli litt vanskelig, og eldre historie har ikke gått så bra enda, men vi får se hvordan det går framover. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 sliter nok mest med matte og akkurat nå særemne. hvorfor: Fordi jeg eier ikke tallforståelse eller interesse for faget. Særemne sliter jeg med fordi vi har en veldig krevende lærer som forventer veldig mye. Også fikk vi ganske dårlig tid + at læreren har vært veldig uklar i hva som skal leveres osv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Norsk, nyere historie, gym (faktisk), religion og kjemi. Alt untatt matte og fysikk. Lover dritbra Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 matte 1T vidregående og engelsk. pga lærern som gir oss dobbelt så mye hjemmelekse som i andre fag og pga alle innleveringene. har fått 2+ og 3+ på to av innleveringene og 3+ på en prøve. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gym, Naturfag, Engelsk og Tysk Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Spansk, er litt vasnkelig har c-språk 2. år på vgs Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 1. året av en bachelor på uni i England. Journalistikk & grafisk design, noe som betyr at jeg må lære shorthand. Et alfabet / språk som virker helt uforståelig. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Matte, noen tips ? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Matte. Der må jeg bruke mer krefter enn i andre fag. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 1. året av en bachelor på uni i England. Journalistikk & grafisk design, noe som betyr at jeg må lære shorthand. Et alfabet / språk som virker helt uforståelig. Den tror jeg slår det meste Men er nok matte her... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 helt klart Matte og Ny norsk Matte fordi det er kjempe vanskelig Ny norsk fordi jeg er ikke noe motivert til å lære et døende språk rett og slett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå