Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke fag sliter du mest med?

Anbefalte innlegg

Sliter og sliter.... vel jeg synes 3KJ på vidregående er relativt utfordrene.

7940164[/snapback]

Har tengt å ta 3KJ til neste år, og lurer på om det er mye vanskeligere enn 2KJ?

Og hvordan er det i forhold til di andre realfagene,hvis du har noen av dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter og sliter.... vel jeg synes 3KJ på vidregående er relativt utfordrene.

7940164[/snapback]

Har tengt å ta 3KJ til neste år, og lurer på om det er mye vanskeligere enn 2KJ?

Og hvordan er det i forhold til di andre realfagene,hvis du har noen av dem?

8300454[/snapback]

Hvis du gjør det bra i 2KJ så burde du ikke ha store problemer med å henge med i 3KJ heller. Det viktigste er vel å jobbe litt med faget, fordi det er en del småting som man må kunne for å forstå grunnleggende ting.

Lenke til kommentar
Jeg sliter veldig med fransk. Har B-språk for å gjøre det unna på 2 år (Videregående).

Lå på en 2er men klarte å krabbe meg opp på en syltynn 3er før jul.

Har aldri slitt så mye med et fag før...

Bare jeg ikke kommer opp i fransk eksamen! muntlig!  :ph34r:

Det kommer isåfall til å bli jævlig komisk  :blush:

Samme situasjon. For det første har jeg ikke lyst til å lære fransk, og for det andre er det et kvalmt, knirkete og generelt stygt språk. Tredje, læreren suger og snakker bare om Belgia. Dog, det er fine sovetimer... Har etterhvert fått med meg hva dormez vous betyr, det er da noe. Forresten… de tror eksamen vil bli å lytte til en tekst og gjenfortelle på fransk. Kanskje like greit å ikke møte opp for min del. :hmm:

Sliter også med matten, men det er bare fordi jeg er lat. Holder på å ta meg opp der.

Ellers går det stort sett greit. Eneste er geografi som bare er pes når læreren er ute etter teite detaljer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Matte og Kunst og Håndtverk. Det er utrolig vanskelige fag. Jeg går i 9.

Kunst og Håndtverk er mest pga. læreren. Hun slo meg en gang og vi hadde sånn møte med rektor og det fikk ordna seg. Men siden jeg sladra så gikk jeg ned til 3.er. Jævlig urettferdig (unnskyld språkbruk) :mad:

Engelsk derimot er et plankekjøringsfag. Det er utrolig lett. Særlig muntlig! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, for noen dager siden fikk jeg vite standpunktkarakter i det faget jeg har slitt mest med: Fransk. På GK lå jeg på en 2'er . Men på VK 1 så ble det 3 til jul og det toppet seg nå i annen termin da jeg fikk 4 (!). Må være tidenes svakeste 4'er , men en karakter er en karakter :)

Og jeg som bare har tenkt på å redde 3'ern.

4 i Fransk har aldri vært et tema engang så nå går jeg i "overskudd" for å si det sånn :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...