Ingeniørstudent Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg sliter veldig med fransk. Har B-språk for å gjøre det unna på 2 år (Videregående). Lå på en 2er men klarte å krabbe meg opp på en syltynn 3er før jul. Har aldri slitt så mye med et fag før... I Språkfag er det ikke bare å pugge masse før en eventuell prøve. Det er så mye mer man skal kunne. Men klarer jeg å få karakteren tre til sommeren er jeg reddet. Bare jeg ikke kommer opp i fransk eksamen! muntlig! Det kommer isåfall til å bli jævlig komisk Er det noen andre som sliter med spesielle fag? Hvorfor? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Ja, må vel være Tysk B. Går VK1. Har hittil fått 4, men har fått 4-5 på prøver og sånn, så jeg håper å få 5 til våren da Hvorfor: Fordi jeg det ikke interesserer meg så veldig -> gidder ikke gjøre noe arbeid. Ve ikke om jeg kan si at jeg sliter med noen fag men.. Tysk er nå det jeg har dårligst karakterer i vertfall da. Endret 13. februar 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Sliter veldig med Norsk (Spesielt Nynorsk) og Engelsk :S Fordi jeg ... Vet ikke hvorfor men det er bare vansklig! Tror det er mest fordi at vi må skrive stiler og det er jeg ikke godt på selv om jeg klarer grammatikken selv, men det å finne på en tekst å skrive er ikke enkelt !! Nynorsk fordi jeg ikke har noe bruk for det og fordi vi begynte å lære det i 10ende og nå går jeg i tiende med bare en time i uka og nå skal vi ha skrive dager i nynorsk når vi ikke en gang har lært det PS... Går i 10ende nå ! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Må være spansk tror jeg. Egentlig ikke så vanskelig. men gidder aldri å gjøre noe. KRL og Norsk er ganske vanskelig. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 KRL og Norsk er ganske vanskelig. KRL er ikke vansklig men så skjedelig at du ikke gidder å gjøre noe uansett eller tar jeg helt feil ? Er iværtfall sånn for meg :S Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kanskje litt. Vanskelig stoff, viss du har prøve å skal skrive notater. Finner aldri noe viktig å skrive. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Sliter veldig med Norsk (Spesielt Nynorsk) og Engelsk :S Fordi jeg ... Vet ikke hvorfor men det er bare vansklig! Tror det er mest fordi at vi må skrive stiler og det er jeg ikke godt på selv om jeg klarer grammatikken selv, men det å finne på en tekst å skrive er ikke enkelt !! Nynorsk fordi jeg ikke har noe bruk for det og fordi vi begynte å lære det i 10ende og nå går jeg i tiende med bare en time i uka og nå skal vi ha skrive dager i nynorsk når vi ikke en gang har lært det PS... Går i 10ende nå ! 7934548[/snapback] Samme her. BTW hadde skrivedag i nynorsk idag. Og det gikk rett til h****** akkurat som forventet Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 BTW hadde skrivedag i nynorsk idag. Og det gikk rett til h****** akkurat som forventet 7934671[/snapback] Ja, nynorsk er et jævlig fag . Men håper å holde meg på 4. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Sliter mest med nynorsk og matte, håper å kunne komme opp på 4'er i begge fag dette halvåret da jeg skal inn på videregående fra høsten. Ingen skal i hvertfall kunne si at det stod på innsatsen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg sliter bare generelt med lekser, får gode karakterer i realfagene men allikvel klarer jeg å ikke gjøre det fullt så bra i de andre fagene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 De faga jeg fikk dårligst på på kortet i høst var gym og kunst og håndtverk. 4 i begge. Gym har jeg ikke noe håp om at jeg kan komme noe høyere i, men K&H satser jeg på å få 4 sterk/5 svak til sommeren. Satser på at sjakkbrettet mitt trekker litt opp. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 De fagene jeg sliter mest med blir vel.. Matte og krl. Mattematikken funker fint, men eneste jeg ikke klarer å skjønne er ligninger/med to ukjente, det drar ned. KRL blir vanskelig fordi det er så sabla kjedelig. Så når jeg skal lese et kapittel går det inn det ene øret og ut det andre og jeg er blitt ferdig med å planlegge neste uke iløpet av lesingen. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Må vel være engelsk Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Definitivt matte. Har heldigvis ikke faget lenger, men klarte med å nød og neppe og klatre opp på en 2-er etter GK. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 har 5 i allt jeg vg1 elektrofag Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fransk B-språk - VK1. Klarer å klamre meg fast til en 4'er, men det er med nød og neppe. Innlevering/prøve hver eneste uke. La vie est très dure. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tysken... B-språk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Slet med tysk B-språk, men klarte å holde meg til en 3er. I 2mx/3mx klarte jeg å holde meg på en 3er takk gud Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Sliter og sliter.... vel jeg synes 3KJ på vidregående er relativt utfordrene. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Faktisk så er eldre Historie litt vrient. Er ikke så glad i å lese og når vi får ca. 80 sider i pensum til prøve så blir det vanskelig, men har funnet løsningen nå ved å jobbe jevnt og trutt. akkurat som i matte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå