Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hei, bestilte nå nettopp home premium fra siba, studentversjonen som gjør at en kan oppgradere fra MCE og XP Home edition, Overraskende nok så ble jeg ikke bedt om og oppgi nummeret fra studentkortet. Faktisk så ble det også bestilt i navnet til faren min, og det begynner og bli noen år siden han var student Så jeg skjønner egentlig ikke så mye, for skulle tro det microsoft krevde at butikken sjekket om en faktisk var student. Virker rart for meg at microsoft er så "slappe" EDIT: leif... Endret 13. februar 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 microsoft er ikke slappe i dette tilfellet. men butikkene ? ( jeg kjøpte for ca 3 1/2 år en xp pro studentutgave i en vanlige butikk, fekk den uten ett eneste spørsmål ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) microsoft er ikke slappe i dette tilfellet.men butikkene ? ( jeg kjøpte for ca 3 1/2 år en xp pro studentutgave i en vanlige butikk, fekk den uten ett eneste spørsmål ) 7934737[/snapback] For meg så virker det som om ikke microsoft har sagt ifra til butikkene, men det kan jo som du sier godt hende at de har gitt beskjed om det men at butikkene gir blanke F*** EDIT: leif, igjen.... Endret 13. februar 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Før var det ihvertfall slik at man fikk en eske i butikken med en bestillingslapp. Denne lappen måtte sendes Microsoft med bekreftelse på student status. Dette er bare hva andre har erfart, har personlig ikke kjøpt studentversjon av Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå