froZZo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 JEg skal bygge data til mormoren min. hun skal ha amd X2 3800+ 1 gb ram XFX GeForce 6800XT 128MB hva syns dere om en mormor som har denna dataen. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ett eneste ord som jeg tenker på (og grunnen til at jeg skriver dette, er for å følge fjortentegnsregelen ) .. Sprekt XD. Veit ikke jeg, men hvorvidt dette hadde skapt ett gledesutbrutt for meg, er jeg usikker på Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tror du bør revurdere hva en mormor trenger av maskinvare. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tror du bør revurdere hva en mormor trenger av maskinvare. 7934757[/snapback] Hvorfor det? Mormoren min mekker mye film og store bilder, så hun har kraftig marskin for at det ikke skal gå helt sirup. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Mormor og de åtte ungene - Mormor skaffer seg Alienware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå