Big_Mac Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei Skal oppgradere PC'en min. Jeg har to valg når jeg skal gjøre det. Kjøpe et Low Profile AGP kort som egner seg godt til spilling eller Kjøpe Skjermkort, Prosessor, Kabinett, Vifte og RAM... Kan noen hjelpe meg med å finne et Low profile kort som egner seg til spilling! Har sjekket alle steder jeg vet om men finner bare skrotkort... Big_Mac Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 AGP er på vei ut nå, så det er vanskelig å funne AGP-kort som egner seg til spilling. Det er ATi X1950Pro eller noe sånt, og nVidia 7800GS. AGP-kort i lavprofil som egner seg til spilling tror jeg nesten ikke finnes. Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Med mer RAM er det bare to kort som faktisk kan brukes, og det er: GeForce 6200A 128Mb. AGP eller Radeon 9250 256Mb. AGP Hva ville dere valgt? Big_Mac Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ingen av de kortene egner seg til spilling! Men ville valgt 6200a siden det er et mye en nyere kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå