magicgunnar Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvis jeg i et javascript gjør noe slikt som: activeCopyJob.groupId.innerHTML = '<input type="text" size="4" name="groupId" value="noe">'; Vil jeg da kunne aksessere input som et element, eller er jeg nødt til å bruke createElement når jeg lager et element? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) er ikke noe pro i js, men.. du kan jo aksessere elemtentet slik, tror jeg: element = document.getElementByName("groupId"); element.value="noeNytt"; Endret 13. februar 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei, rekner med du fant ut av dette? Generelt vil jeg vel anbefale deg å unngå innerHTML/innerText fordi dette ikke er del av noen standard. createElementNS/createElement vil vel være å foretrekke. Når det er sagt, koden din vil jo endre innholdet på nettsida på lik linje med "skikkelig" DOM-manipulering, så ja - du vil kunne aksessere input-feltet etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå