kentiver Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Nei har du sett;) Takkar så mye Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Da er det bare en siste ting jeg lurer på Kjører nettverket via Trådløst (JAA vet det ikke er anbefalt), men står på bærbar pcen min at jeg er tilkoblet med 54mb, og har bra signalstyrke. Og den andre pcen er koblet med kabel til accesspointet, men når jeg kopierer mellom pcene ligger jeg på ca 8-10mbit. Noen tips til å øke det? Skulle gjerne vært opp minst 25. Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Da er det bare en siste ting jeg lurer på Kjører nettverket via Trådløst (JAA vet det ikke er anbefalt), men står på bærbar pcen min at jeg er tilkoblet med 54mb, og har bra signalstyrke. Og den andre pcen er koblet med kabel til accesspointet, men når jeg kopierer mellom pcene ligger jeg på ca 8-10mbit. Noen tips til å øke det? Skulle gjerne vært opp minst 25. 7940262[/snapback] Hei. Vet ikke om du mener 8-10 Mbit/sek eller 8-10MByte/sek? I teorien skal 54Mbit/sek tilsvare en hastighet på litt over 6MByte/sek, i praksis ligger det ofte på ca. 2,5MByte/sek. Normalt for en 54Mbit/sek router er vel en overføring på rundt 25Mbit/sek hvis det ikke er noe Turbo/MIMO eller lignende funksjon. Hvilke nettverkskort/router har du? Kanskje noen har tips hvis de vet typen.... Nettulf Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Mener ca 1000kb\sekunder. Ene pcen jeg kopierer fra er er koblet til nettverket via kabel til et linksys accesspoint, bærbar pcen som jeg kopierer med har Intel Pro Wireless 3945ABG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå