Kanylen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Modde Prosjekt - NOTAT: Jeg setter veldig stor pris på konstruktiv kritikk, kom gjerne med forslag og ider til ting som kan gjøres. DEL 1: Tanker osv.. I lengre tid har jeg hatt lyst å moddde mitt gammle Lian-li PC65 tower. Vann, chrom, fabrikerte deler er noen stikkord idet jeg har i vente for modden. Dette er noe jeg kommer til å påbegjynne med nuh! Noen bilder og et utkast av planer for modden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kommentar tråd finner du her: Kommentarer Lian-li PC65 Deler for februar ifra posten. Aquaero styresentral her Airplex EVO 120mm her MIST vifte 120mm her Lian-li Alu DVD ramme. Dioder 5x rød 5x gul 5x Hvit Rele enkelt vekslende Endret 12. mars 2007 av KanDu Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) DEL 2: Målebånd å Kutting Jeg bestemte meg for at Styresentralen skulle sitte øverst på top lokket. Så kutting må til. Etter litt maskering, merking å selve kuttingen var hullet på plass. Dette var en enkel jobb for min stikksag, varm kniv igjenna smør. Bilde av toppen så langt. Fikk også på plass en nøkkel bryter som jeg har malt lokket rødt på. Tenkte jeg kanskje skulle skjære ut en liten ramme i alu, for så å male den stripete i gul/svart. Bilde Kommentar tråd finner du her: Kommentarer Endret 13. mars 2007 av KanDu Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) DEL 3: Fabrikerte deler.. Ribbet kassen for alt av deksler. Det nye dekkslet til Aquaero i alu selfølgelig. Aquaero kjører med innstalert software på pc. -Softwarestyring- Ganske avangserte greier. Nesten litt for mye å fikkle med. Den har 4 vifte utganger, 6 tempratur sensorer. ++++ Kommentar tråd finner du her: Kommentarer Endret 13. mars 2007 av KanDu Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) DEL 4: Deler å modding.. Yes, nokk en aller så liten uppdate her. Kjøpt inn enda litt mere stæsj. Forøvrig delepakken for mars. PSU Dekksel i rødt Kabelstrømpe 2xrød Kabelstrømpe 1xChrome Div utstyr. Kabelstrømpe kabling: Til dette trenger du: Kniv, lighter, kabelstrømpe, kabel. (Tid: 15min) Gikk ganske enkelt etter jeg var ferdig med den første temperatur sensoren. Da jeg fikk det i fingrene fikk jeg tilsutt en god teknikk, vipps ferdig. Kommentar tråd finner du her: Kommentarer Endret 13. mars 2007 av KanDu Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) DEL 5: Skruer/Gravering Har brukt en dremmel rundt alu rammen jeg laget tidliggere så den fikk penere kanter. Tokk maskerings tape ca 1mm inn hele veien rundt, det samme rundt skjermen. La til 2 små klistremerker. . . festet også noen umbrako skruer i viftesuget forran med låsemutter bak. Var nesten forelsket i hvor lett Kabelstrømping er så jeg gjorde det samme til USB fronten. Kommentar tråd finner du her: Kommentarer Endret 13. mars 2007 av KanDu Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Oppdaterte en hel masse i Arbeids loggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå