edvinalex007 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hei! Jeg er ikke ferdig med novella enda, men trenger noen som kan se over den. Tar gjerne i mot tips og råd. Tanken i novellen er at personen i novella har blitt en mann. Alle tror liksom at det blir en stor overgang, men han merker ingenting. Alt er som vanlig. Takk på forhånd Takker for all hjelpen jeg har fått:) Fjerner stilen nå Endret 13. februar 2007 av edvinalex007 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Bare et tips. Ikke lurt å legge ut stiler som du skal levere på skolen, siden lærerne vil finne frem til stilen på nettet. Kan bli vanskelig å bevise at det er din foran en skikkelig trangsynt lærer. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 du starter litt for mange setninger med jeg, og noen overflødige ord (feks "vender nesa mi mot toalettet", der trenger du ikke å ha med mi ellers ganske bra, mange spennende sanseinntrykk Lenke til kommentar
edvinalex007 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 okey,skal prøve å forandre på det:) læreren har allerede sjekket stilen min;) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er ikke lurt å skrive så mye om stilen jeg, helst så lite som mulig. PM er jo en grei ting å ta slike ting på om noen skulle melde interesse for å rette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå