Fun Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) har prosjekt i politisk idehistorie-faget, og kan skrive om hva som helst innenfor politikk osv, men klarer ikke finne ut noe å sive om. Jeg kunne tenke meg noe fra gammelt av, som jeg kan filosofere over ( løreren liker filosoferig) men jeg har ikke peiling på hva jeg skal skrive om noen tips? åpen for alle forslag Endret 17. februar 2007 av fun Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Arrester meg om jeg tar feil, men burde ikke denne tråden vært i kategorien "Politikk"? Uannsett; det spørs hvor langt tilbake i tid du skal gå. Du kan foreksempel gruble over hvorvidt politikken i romertiden var forsvarlig eller ikke. Skal du ikke så lant tilbake i tid kan du gjøre det samme med måten Mao styrte(t) Kina. Lenke til kommentar
Fun Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Arrester meg om jeg tar feil, men burde ikke denne tråden vært i kategorien "Politikk"? Uannsett; det spørs hvor langt tilbake i tid du skal gå. Du kan foreksempel gruble over hvorvidt politikken i romertiden var forsvarlig eller ikke. Skal du ikke så lant tilbake i tid kan du gjøre det samme med måten Mao styrte(t) Kina. 7951658[/snapback] Kann gå så langt tilbake i tid jeg vil, men problemet er at ei anna i klassen har valgt å skrive om mao, og vi har jobbet mye med politikken i romeriden, og burde derfor kanskje da et annet tema..men det er akkurat slike "ting" jeg skal skrive om. skulle gjerne skrevet om mao da Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Da synes jeg du kan skrive om politikken på jesu tid og filosofere litt over den. Eventuelt kan du skrive om Hitlers regime, men det er det sikker noen som har kommet på før meg/deg Lenke til kommentar
Fun Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Da synes jeg du kan skrive om politikken på jesu tid og filosofere litt over den.Eventuelt kan du skrive om Hitlers regime, men det er det sikker noen som har kommet på før meg/deg 7957232[/snapback] Hvordan var politikken på jesu tid da? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Da synes jeg du kan skrive om politikken på jesu tid og filosofere litt over den.Eventuelt kan du skrive om Hitlers regime, men det er det sikker noen som har kommet på før meg/deg 7957232[/snapback] Hvordan var politikken på jesu tid da? 7961566[/snapback] Alle som var uenig med styresmaktene ble drept. Slik som jesus ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå