dude80 Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har en bærbar inspiron 4150, og lurer om det er bra at pc'en er på i mange timer i strekk. Det hender at jeg laster ned da, går det ikke å ta ned skjermen, vil den fortsatt laste ned? Må da finnes en måte å spare skjermen på? Ellers, synes alt er litt lite, når jeg skriver her på forumet med den høye oppløsninga på skjermen 1400*1050 så er skrifta litt tåkete, flere som legger merke til det? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det finnes strøminstillinger på kontrollpanelet hvor du kan bestemme hva som skjer med skjermen etter X antall minutter idle. Hvis du kjører winXP så anbefaler jeg deg å kjøre truetype(eller var det freetype?), du gjør det ved å høyretrykke på skrivebordet, trykke preferences (aner ikke hva M$ har oversatt det til på norsk), så er det ett eller annet sted der det er en knapp med "effects" på, der kan du bestemme om du skal ha standard eller truetype Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Det jeg lurer på er om det fortsatt lastes ned selv om jeg lukker skjermen...jeg hører at harddisken slåes av, så dette er kanskje et dumt spørsmål? Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Det jeg lurer på er om det fortsatt lastes ned selv om jeg lukker skjermen...jeg hører at harddisken slåes av, så dette er kanskje et dumt spørsmål? Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Under "power options -> Advanced" i kontrollpanelet har du innstillinger for hva som skal skje når du lukker skjermen. ved "power buttons" har du noe som heter "When i close the lid...." der setter du hva som skal skje. f.eks. "do nothing" Og da slukker skjermen seg, mens den laster ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå