Dan Hansen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Sikkerhet må til, og for å holde meg sånn noenlunde på den sikre siden har jeg selvfølgelig installert enkelte programmer. Pr i dag bruker jeg; Ad-Aware SE Spyware Doctor Spybot - Search and Destroy. I tillegg til dette har jeg en lisensiert versjon av Norman Viruscontrol jeg har fått gjennom bankforbindelsen min. Nå er det vel slik at alle disse programmene ligger og suger ressurser, så spørsmålet er om det finnes noen gode alternativer som erstatter ett eller helst flere av disse i en samlet løsning? Mvh Dan Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei, Dan Spyware Doctor er et godt program, men det koster vel noen kroner? Hvis du ønsker å bytte ut de du har, kan du prøve gratisutgaven av SuperAntispyware - www.superantispyware.com. Pro-versjonen, som koster noen kroner, har noen utvidede funksjoner som man kan vurdere er verdt en oppgradering. Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 SAS funker bra her i gården..har brukt Spyware Doctor og Ad-aware før, men adaware virker litt utdatert.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 SuperAntiSpyware som flere har nevnt. AVG Anti Spyware er vel også ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå