Gå til innhold

fUnc surface 1030 vs Everglide


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny musematte. Jeg har kjøpt Speed Pad Blue som fikk så god skryt av 3dfxcool.no. Når jeg gjorde noen raske undermannsmanøvere med musa (Logitech Cordless Mouseman Optical) i CS så registrerer ikke musa at jeg flytter den i stor hastighet, ellers små hakka musepekeren når jeg flytta den. Icemat anbefalte ikke optisk trådløs på noen av sine musematter, så det merke er utelukka.

 

Det er tre musematter jeg sikler etter; fUnc surface 1030, Everglide Giganta Optical og Everglide Gaming Mat, Optical . Hva anbefaler dere? begrunn svare!!! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun erfaring med standard giganta og Everglide Gaming Mat, Optical som jeg bruker nå med min logitech mx300. den siste matta du nevner er sikkert like bra om ikke bedre (til dobbel pris). gaming mat er jeg veldig fornøyd med, musa sklir skikkelig bra på den og presisjonen er meget bra

 

tror det koker ned til smaken er som baken, altså delt

 

det lureste vil da være å prøve ut kandidatene selv dersom du har muligheten

 

[ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-12-04 13:27 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-04 15:37, skrev akzj0n:

Er du sikker på at den musa du har takler de raske "svingene" dine da. Hadde en eldre logitech jeg og, logitech ifeel noe, og på slutten taklet den ikke raske 180gradere.


musa mi takler fint raske 180 grader på den gamle blå tøy musematten min.

 

Jeg har fortsatt ikke blitt helt overbevist, men jeg tror jeg kjøper Everglide Giganta, Optical Smoke jeg er veldig usikker... takk for hjelpen... :smile:

Lenke til kommentar

Hei!

 

IKKE kjøp everglide giganta. Jeg hadde musematten en liten stund, men har nå selfølegilg fUnc 1030. Everglide matten er altfor grov og sliter ut mouse skatez eller hva du har under med en gang.

 

Derimot fUnc 1030 matta er helt super, ingen ting som er negativt med den.

 

fUnc er overlegen Everglide!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...