Jørnan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Leter etter The Dance of Eternity av Dream theater (på bass). Jeg vil ha noen ordentlige og riktige noter eller tabs, ikke noen fulle av feil som sannsynligvis er laget av en fjortis som nettopp har oppdaget Guitar Pro og tror han har verdens beste gehør Ja, jeg er sær, men jeg gidder ikke å ære denne sangen feil. Har funnet maaaange tabs som ikke stemmer med originalversjonen, og det er kjedelig ... Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det noen som har tabs til Open To Me - Dillon Dixon? Finner det ikke på google >.< Lenke til kommentar
MisturSmith Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, Jeg lurer på Om Noen Her Vet Om en nettside som har Piano Noter Til Nightwish?:O Finner det ikke der jeg har lett Lenke til kommentar
MisturSmith Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg lurer på Om noen har Piano NOTER(ikke tabs) til It's not easy to be me Men jeg er ikke sikker hvem som har den, den er sangen i Smallville vet jeg, Kunne noen Enten legge den til som vedlegg eller noe, eller bare linke til der den ligger? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vet ikke om dette er rett sted, men: Vi spilte en lett versjon av Hound dog på skolen med bare grepa D, G og A7, men finner bare vanskeligere versjoner med H og C og det som er. Noen som har den med D, G og A7? Husker ikke hvor jeg skal spille hva. Tenker da på teksten med D over der man skal spille D og G over der man spiller G osv. Any help? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kan du ikke bare spørre på skolen din? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den går da i et helt vanlig bluesskjema (her i D): D///|D///|D///|D///| G///|G///|D///|D///| A///|G///|D///|D///| / er taktslagene, | er taktstrekene. Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det noen som har L.A song av Big Bang? Finner den ikke noe sted... Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Vet noen hvor jeg kan få tak i akkorder/noter til Avril 14th av Aphex Twin? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Noen som vet om det finnes Heroes & Zeros tabs i det hele tatt? Finner ikke noen plasser.. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne «Internasjonalen» som gitar-arrangement for tablatur? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Noen som har lagt merke til at det nesten bare blir spurt og ikke svart her? Men jeg spør alikevel: Noen som har sett "school of rock" ? Ca en time inn i filmen, sitter læreren og spiller en sang (er vel ikke akkurat en sag, men han spiller på gitaren og bruker stemmen uten å si noe hehe), også kommer det to unger med et forslag til bandets navn.. Finnes det noen tabs til den sangen? Endret 3. mars 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
MVR Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som har lagt merke til at det nesten bare blir spurt og ikke svart her? Ja, har ikke klart å oversett det nei Jeg også prøver meg likevel... Noen som kan finne taben til "Puff, the magic dragon". Selv finner jeg bare introen, me vil jo gjerne spille hele sangen da. Lenke til kommentar
Yhtam Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Noen som kan finne taben til "Puff, the magic dragon". Norsk tekst med grep kan du finne her: NorTabs.net - Puff Den Lille Dragen Hvis det skulle hjelpe Lenke til kommentar
MVR Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Noen som kan finne taben til "Puff, the magic dragon". Norsk tekst med grep kan du finne her: NorTabs.net - Puff Den Lille Dragen Hvis det skulle hjelpe Var egentlig tabs jeg var ute etter, men fant heldigvis en selv. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har tab til No Simple Reason av The September When? Har prøvd å leite på nett, men har så langt ikke funnet den. Lenke til kommentar
Sandman1 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg lurer på Om noen har Piano NOTER(ikke tabs) til It's not easy to be me Men jeg er ikke sikker hvem som har den, den er sangen i Smallville vet jeg, Kunne noen Enten legge den til som vedlegg eller noe, eller bare linke til der den ligger? Hei tror du tenker på sangen heter som heter: "Superman (It's not easy)" ... (to be me) Five foo fighters tror jeg det er, fant notene til den en gang (tror jeg søkte på "sheet" og sangtittel), PM meg dersom du ikke får tak i dem. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg lurer på Om noen har Piano NOTER(ikke tabs) til It's not easy to be me Men jeg er ikke sikker hvem som har den, den er sangen i Smallville vet jeg, Kunne noen Enten legge den til som vedlegg eller noe, eller bare linke til der den ligger? Hei tror du tenker på sangen heter som heter: "Superman (It's not easy)" ... (to be me) Five foo fighters tror jeg det er, fant notene til den en gang (tror jeg søkte på "sheet" og sangtittel), PM meg dersom du ikke får tak i dem. Da tror jeg du får mange PM'er Lenke til kommentar
Sandman1 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg lurer på Om noen har Piano NOTER(ikke tabs) til It's not easy to be me Men jeg er ikke sikker hvem som har den, den er sangen i Smallville vet jeg, Kunne noen Enten legge den til som vedlegg eller noe, eller bare linke til der den ligger? Hei tror du tenker på sangen heter som heter: "Superman (It's not easy)" ... (to be me) Five foo fighters tror jeg det er, fant notene til den en gang (tror jeg søkte på "sheet" og sangtittel), PM meg dersom du ikke får tak i dem. Da tror jeg du får mange PM'er Huh? Det kan da ikke være sååå mange av oss... Jeg følte meg bare så truffet av tittelen en gang , og fikk tak i den... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er det noen som vet hvor jeg finner tablaturer av Tömmermenn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå