dagr0z Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Noen som har tab til Run Honey Run av John Martyn? Væær såå sniiiill. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Lurer litt på hvor eller om det finnes en tab for Mark Knopfler &Chet atkins sin sang som heter Tears. Noen som vet? Mener jeg har hørt sangen før, så om noen vet hva de andre som har den heter, så si ifra. Håper noen vet noe om denne taben. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fant det ut. Søkte meg litt rundt på youtube så fant jeg det. Hvis noen er intressert heter sangen Tears, og Django Reinhardt som har laga den. i alle fall såvidt jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 OK... Se filmen hos Youtube i denne sangen er det et jævla bra introriff, som ikke finnes i form av tab! Ja, jeg har prøvd google og alle tab-sider jeg vet om, men den finnes rett og slett ikke! om noen vet hvor vi finner den, kan dere gi beskjed? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne gratis noter til Davy Jones sangen i Pirates of the Carribean? En side med gratis noter som ikke er klassiske hadde vært fint. Filmmusikk etc Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som har pleid og brukt metaltabs før? siden er jo helt fucka nå og alle tabsene er borte Dem må vist ha tilatelse av gruppene til og ha dem der nå. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 har merket det... og det virker som om ingen av artistene vil ha tabsene på nettet... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 har merket det... og det virker som om ingen av artistene vil ha tabsene på nettet... Tror de fleste band faktisk ikke bryr seg. Derimot så er det rettighetsorganisasjoner som Tono og lignende som setter ned foten for å publisere åndsverk på nettet. Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne tablatur til Andreas Aase - Halling? Hadde vært morsomt å kunne spille den! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg skulle hatt chords til Hard To Know av Mindy Smith. Noen som vet om den finnes på nettet, eller evt. klarer å høre hva som spilles? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg leter etter en sang kalt Victory spilt av Bond. Jeg kan ikke finne verken noter eller tabs på nettet noe sted. Sangen ligger ikke i samligen av tabs på PC-en min heller, og der er det nærmere 50.000 tabs ... Mister troen på at den finnes da Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne en tab til Ian Siegal - Catch 22 ? Hadde vært morro å kunne den Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) where is teh tab? cant find it on ze internettz! Final fantasy 7 battle theme Endret 30. november 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som har tabs til Postgirobygget - idyll ? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som har tabs til Postgirobygget - idyll ? Her. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne tab'en til soloen på "For whom the bell tolls" (Metallica)? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne tab'en til soloen på "For whom the bell tolls" (Metallica)? Værsegod lastet den opp jeg .. ops gikk ikke det. Vent litt så skal jeg hjelpe deg Endret 9. desember 2007 av Hidephix Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 http://files.filefront.com/Metallica+For+W...;/fileinfo.html Der har du den Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som har tabs til Postgirobygget - idyll ? http://www.postgirobygget.no/akkord/index.htm Eller her. Her er mange flere PGB sanger også, som alle er riktige. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hallois, prøver å finne riktig tab av Nico sin versjon av 'These Days'. Sangen kan man f.eks. høre her: De fleste store sidene mener jeg bestemt har feil tabs (Fretplay, Ultimate-guitar etc.). Har det meste riktig som jeg spiller nå (selvgjort er velgjort etc.), men vil helst ha den helt plettfri, en tab jeg vet er 100% hadde gjort susen. Sitter hjemme på PC-en til fattern uten GP, så får ikke testet den GP-versjonen som ligger ute, er det andre som har testet den? Høres den riktig ut? Noen som vet om noen non-GP-versjon som er riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå