Taraldb Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg skulle sårt hatt tabs til denne sangen: http://www.youtube.com/watch?v=E45RSyM22ZE bare melodien eller med "basstone" er det samme! Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_E4IesWL12w Hey oh! Noen som har tabs til denne sangen? har lett, men desverre uten hell... :S Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen som vet om tabs til "Diamanter og Kirsebær" av John Olav Nilsen og gjengen? Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 ... Hey oh! Noen som har tabs til denne sangen? har lett, men desverre uten hell... :S Finner man ikke på nettet får man gjørra det sjæl, sa folk...Jeg har tabba ut introen for deg, tok meg ikke mange minuttene. Det virka ikke som en helt håpløst vanskelig sang å tabbe, så det kan være god trening dersom du ikke har tabbet noe særlig før. Gitar 1: Q. Q. Q E||----------------------| B||----------------10----| G||---------9------------| D||--7-------------------| A||----------------------| E||----------------------| Gitar 2: Q Q E E Q E||--5----5----4--5--7----| B||-----------------------| G||-----------------------| D||-----------------------| A||-----------------------| E||-----------------------| Q Q H --5----2----0--------| ---------------------| ---------------------| ---------------------| ---------------------| ---------------------| Q Q E E Q -----------------------| --3----3----2--3--5----| -----------------------| -----------------------| -----------------------| -----------------------| Q Q H ---------------------| --3----0-------------| ------------2--------| ---------------------| ---------------------| ---------------------| Q Q Q E E -----------------4--4s--| --3----5----7-----------| ------------------------| ------------------------| ------------------------| ------------------------| Q Q H --5----2----0--------| ---------------------| ---------------------| ---------------------| ---------------------| ---------------------| E E Q E E Q --4s--5--5----4s--5--7----| --------------------------| --------------------------| --------------------------| --------------------------| --------------------------| Q Q E Q. --5----2----2s--4------|-----|| -----------------------|-----|| -----------------------|-----|| -----------------------|-----|| -----------------------|-----|| -----------------------|-----|| Noen som vet om tabs til "Diamanter og Kirsebær" av John Olav Nilsen og gjengen? http://nortabs.net/tab/2477/ har introen ihvertfall... Lenke til kommentar
privinius Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vet hvor man finner en Guitar Pro-fil av Jesus Is My Friend? Går bra med bare orgel-delen, men helst hele. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Noen som vet om det finnes munnspill tabs til "Mods - Tore Tang" ? Da tenker jeg på intro og hele pakka. Hadde vært supert om noen viste om Lenke til kommentar
thyes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Tool - Vicarious Edit: Når jeg kikka litt nærmere på coverversjonen, fant jeg jo selvfølgelig ut at han har inkludert tabs med i teksten under videoen. Følte meg lite smart der gitt Jaja, posten kan vel bare være her, i tilfelle noen andre leter etter tabs til denne sangen. Det ligger mange feile tabs på nettet til denne, så. http://www.youtube.com/watch?v=Hvg8eafj04Y Endret 4. mai 2010 av pokerfjes Lenke til kommentar
kreo5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg NOTENE til Susanne Sundfør - Walls, evt. noen av hennes andre sanger ? Om de må kjøpes er det fullt akseptabelt. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Artist: SunStroke Project Sang: Run Away Skulle gjerne hatt notene til soloen som saxofontypen spiller Notene skal være tilpasset saxofon, altså ikke gitar. Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Noen som vet om taben til Brannman Sam? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen som vet om taben til Brannman Sam? Se her Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Bumper meg selv: Hei.Kan noen være så snille å finne/skrive ned tablaturen til "Vintersorg - Månskensmän"Har leita på de største gitartab-sidene, og googla i flere timer, og orker ikke å tabbe selv.. så lurte på om noen kan hjelpe? På forhånd, takk Forslag til link i førstepost: www.ultimate-guitar.com Endret 18. juli 2010 av Nakmus Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei! Har gjort mitt beste for å prøve å finne noen tabs til Jostein Hasselgaard sin grand prix-slager fra 2003, desverre uten hell, og jeg er heller ikke helt kompitabel til å begynne å tabbe den selv, så hvis noen vet om tabulaturen ligger der ute et sted, eller ikke har noe problem med å skrive ned noen enkle tabs, hadde det vært utrolig kjekke greier. Tenker ikke noe komplisert, noe a la chasing cars, kanskje? Legger ved link til sangen aswell. http://www.youtube.com/watch?v=GeMMB4KstfA Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Lurer på om det er noen her som har noter til hotell i særklasse. Er ikke så veldig god på å spille uten noter, så jeg setter pris om noen vet om dette finnes. Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har leitet litt rundt, og jeg greier ikke å finne tabs til Ungkar og spelemann eller Berre Eit Bilde på min lugar av Johannes Kleppevik. Ganske provoserende fordi at dette er to fantastiske sanger. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Orianthi Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Heisann! :-D Jeg er blitt veldig hekta på Michael Jacksons låter.. Lurte på om noen visste hvor jeg kunne finne gitar tabsene til beat it, black or white (Og mange flere av sangene hans) Har lett en stund, men finner de ikke.. Jeg tenker ikke å spille beat it med akkorder, men tabs med soloer og lignende, visst dere skjønner? Tusen takk! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Heisann! :-D Jeg er blitt veldig hekta på Michael Jacksons låter.. Lurte på om noen visste hvor jeg kunne finne gitar tabsene til beat it, black or white (Og mange flere av sangene hans) Har lett en stund, men finner de ikke.. Jeg tenker ikke å spille beat it med akkorder, men tabs med soloer og lignende, visst dere skjønner? Tusen takk! Ultimate-Guitar har allt sånt Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Noen som har noter på Nomy - Hold your head up high? Eller andre nomy sanger for den del Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen som har tabs til Big Bang - I don't Wanna? Lenke til kommentar
Diazepam Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg hadde død av takknemlighet om noen kunne ha oppgitt akkordprogresjonen og tonearten til The Fireside av Yo La Tengo (kan høres her: http://open.spotify.com/track/1ZeRqP4lyRoMNacAbylDCg). Som sangen antyder; den perfekte leirbålsang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå