Basusjernet Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har noter til O jul med din glede? Lenke til kommentar
shormic Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei! Jeg er en stor In Flames fan, og skal selvsagt på konserten 13 desember. Jeg har også spilt gitar i to år, og begynner å nå et nivå der jeg kan prøve meg på noen In Flames sanger. Problemet er at det fins veldig få gode tabs på nettet, så jeg lurer derfor på: Fins det noen offisielle og gode tabs av In Flames i bladform som man kan få kjøpt? Mener å ha lett ganske godt, uten hell. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Har du sjekket inflames.com/digitalshop? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hei.Har utrolig lyst til å få lært meg notene til Farris Theme sangen. Er det noen som kan hjelpe meg å finne den? Det har tidligere vært mulighet å laste ned Farris Theme notene fra nettsiden dems, men det ser ut som de har fjernet linken. Sjekk gjerne ut: Farris.no Kunne tenkt meg å kunne denne på piano Takker for svar. Her. Nå si takk. Endret 26. november 2009 av olsen_st Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Hei, jeg vet dette kan høres passe suspekt ut, men ja. Jeg ønsker å finne notene/melodien til Amon Amarth - Guardians of Asgaard. Mener at det er fult mulig å få presset tung viking metall ut av keyboardet, men (ingen stor overaskelse) finner ingenting når jeg googler. http://open.spotify.com/track/122PnbSkwJ5AAZrH5LgBdR Endret 1. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Eh, er du ute etter notene gitaren spiller arrangert for keyboard, for jeg kan ikke høre no keyboard i den sangen? Isåfall kan du vel bare finne en gitartab og gjøre om fra tabs til noter sjæl, for tabs til den sangen finnes jo på o' store internett. Eventuelt kan du vel bruke power tab, som enkelt bytter mellom tab/noter så vidt jeg husker. http://www.911tabs.com/tabs/a/amon_amarth/...asgaard_tab.htm Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Takker for svar, men problemet er da at jeg ikke har noen som helst kunnskaper med tabs. Fant heller ikke noe til powertab. Kanskje bare jeg som er dårlig til å lete? Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vel, vet ikke om du får noe sense ut av dette jeg: guardian_of_asgaard.pdf Det er notene som gitar(ene) spiller første halvdel av sangen. Trenger nok litt arrangering før det høres bra ut på piano, men, lykke til. Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vil så gjerne kunne spille denne! Men har ingen erfaring med å tabbe selv og er sikkert ikke flink nok heller Tenkte kanskje noen her klarer å finne ut av det? Hadde blitt utrolig glad hvis noen hadde fått det til. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Takker og bukker. Dette får jeg nok mer ut av. Skal prøve nå med en gang. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg lurer på tabs'a til introen til "I want you back" av Jackson 5 Den gitaren som går i bakgrunnen;) Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 vet noen hvor man kan finne pianonoter til denne: http://www.youtube.com/watch?v=c-8Ibxrva3U...feature=related ? Lenke til kommentar
Zaxagra Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei, Jeg har nå lett etter notene på stykket "Harry & Hermione" fra filmen Harry Potter and the Half-Blood Prince, skrevet av komponist Nicholas Hooper. Dette er et fantastisk gitarstykke som jeg gjerne skulle ha lært meg. Håper noen vet en internettside hvor jeg kan finne denne musikken gratis. Jeg har funnet begynnelsen av stykket via denne lenken (http://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0075811), men dette viser bare 1/3 sider. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du må vel betale for å få resten av notene, kjøpte Heartless - Kanye west derfra så kan anbefale nettsiden. Lenke til kommentar
Victorawrr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg trenger piano notene på "Run Over By A Truck" - av Weezer, fra den nyeste plata "Raditude". Hvis noen er så utrolig vennlige å finner dem ut eller finner noe på internett for meg ville det vært fantastisk. Kjempe lett sang, men jeg er veldig nybegynner så har litt problemer med det. På forhånd, hjertlig takk! EDIT: Her er sangen Endret 18. januar 2010 av Victorawrr Lenke til kommentar
mikss Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg trenger gitartabs til Algorythm og Serafin av trondheimsbandet 22. Begge sangene kan høres på http://www.myspace.com/22newenergymusic Hadde også vært kjempefint om noen hadde pianonoter på "Warmness on the soul" av Avenged Sevenfold. Har funnet 1. side etter bildesøk på google. På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som kan hjelpe meg med å finne akkordene til Prima Vera - Så fint å være idiot? Finner akkorder til en del andre prima vera låter, men ikke den. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei igjen, for å holde interessen oppe for keyboardspilling ønsker jeg å kunne spille en del sanger jeg liker. Den jeg trenger hjelp til å finne er Coming Undone av Korn Har lett litt, men tror ikke jeg leter på de rette stedene. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Vekker til live en gammel tråd her... Noen steder man kan få tak i noter til Isabel? Har lett etter den uten hell. Lenke til kommentar
aylward Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Vet noen hvordan rymen(altså hvor mange ganger man slår ned og opp) er på Majesty - Madrugada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå