CoffeeBoy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Driver litt research og tror jeg må ha meg ny psu. Min nåværende psu Er justerbar strømlevering på de 3 railsene, ikke at jeg har et totalt graps på hva det egentlig innebærer. Men etter det jeg har lest og fått med meg så tror jeg at jeg leverer nok strøm og ampere på de 2 railsene som den trenger, men jeg har et XFI lydkort og 2 HDD'er også. Jeg er redd for at skjermkortet vil stå for 70% + - av den totale strømmen levert fra PSU'en. Om det går, så vil i såfall min kjære vakkre OCZ kjøre full pupp hele tiden, og det er vel ikke helt heldig det heller. Plutselig sier det vel fzzzzzshhhh! Noen som har input- Tusen takk for alle produktive svar Lenke til kommentar
Changis Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 det kan vaere den holder.. den har da .+12V @ 30A som er brukbart.. men ville kanskje vurdert en mist eller noe i den klassen hvis du vil vaere sikker min bror har en c2d6600 OC @ 3ghz, + 8800GTX og sviver som en droem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå