Knebba Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fant ikke noe bedre kategori å poste i, siden denne er mest naturbasert holder på å lage meg en bue, med piler. men den kommer jo til å råtne relativt raskt. er det noen som vet om noe jeg kan sette den i med slik at den holder lenger? eller andre teknikker? Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fant ikke noe bedre kategori å poste i, siden denne er mest naturbasert holder på å lage meg en bue, med piler. men den kommer jo til å råtne relativt raskt. er det noen som vet om noe jeg kan sette den i med slik at den holder lenger? eller andre teknikker? 7933606[/snapback] du får gjøre som med di som lager ski av tre, grav opp gamle fururøtter å kok ut tjæra av røttene. Lenke til kommentar
LinXen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvordan du har tenkt og lage? Lyst og lage selv! Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 De jeg lagde da jeg var liten, holdte i et år, også var det å kaste dem og lage nye (enda bedre). Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Hvordan du har tenkt og lage?Lyst og lage selv! 7941242[/snapback] har just begynt er bare for å ha noe å gjøre når ting blir kjedelig, har skauen rett bak hybelen så. skal se om ikke de blir noe mer avanserte etterhvert, når det blir noe varmere i lufta f.eks. De jeg lagde da jeg var liten, holdte i et år, også var det å kaste dem og lage nye (enda bedre). 7941288[/snapback] planen var å lage de litt bedre enn den typen. noen som skyter lengre, og ser tøffere ut. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 De vi lagde kunne vi skyte veldig langt med, og de kunne skyte så høyt at vi ikke kunne se pilen, 8-9 etasjer høyt (gikk mye ut på hvilke piler vi brukte, heter det piler?), men det ble bare slik at buen knakk etter vinteren, foridi den tørket seg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå