Øystein.F. Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 No er det snart tid for sverd, samuraiar og våpenskifte i sanntid. Les mer Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har litt på følelesen av at 360-killere faller en etter en. At PS3 etterhvert vil levere fantastiske saker er det ingen tvil om, men akkurat nå kan det se ut som om at release-titlene ikke skiller seg så mye fra det som fantes på X360. Hadde vel kanskje ventet meg mer siden konsollen har vært ute nesten et halvt år når den kommer hit. I tillegg begynner jo ikke nestegenerasjon før Sony sier det. Det er på tide å begynne å prate nå. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ikke sammenlign med 360 da ivertfall............ Som om 360 hadde noe å komme med da den kom? Er jo ikke før nå det har skjedd saker og ting, som gears. Ms Har tross alt hatt mye lengre tid en sony på seg. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Som om 360 hadde noe å komme med da den kom? Er jo ikke før nå det har skjedd saker og ting, som gears. 7935922[/snapback] Det er jo det jeg skriver, at X360 ikke hadde noen killere, bortsett fra PGR3 kanskje. Og hva mener du med at MS hadde bedre tid på seg? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg leste litt feil og missforstod ja. Som kjent er det ganske lengesiden 360 ble lansert i forhold til feks ps3 og wii. Selv om ps3 har vert ute et halvår, så har vi jo lenge vist at den første store spill releasen kommer ved eu lanch. Med at ms(og spillutviklerene) har hatt mer tid på seg mener jeg at 360 har jo vert ute leeeenge, og hva har vi fått av super titler hittill? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) På meg virker det ikke som Sony har tap så mye tereng på å vente så lenge, men både 360 og ps3 har tapt en del til wii(lyrics ftw). Virker som Exclusive taper kraftig terreng egentlig, veldig mange spill kommer ut på flere konsoller etterhvert. Endret 13. februar 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg