kdog Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 heisann! jeg sitter å kjeder meg litt på jobb, å spiller dette spillet det er gøy, men er det noen som vet av en fullversjon? jeg har prøvd Action super cross 1 og 2, men det er ikke det jeg snakker om.. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Kult spill. Gøyal fysikk. Klarte 10 poeng etter tredje eller fjerde forsøk Også kult å legge inn backflips i ruta, etc. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 13:55, skrev Ratatosk:Kult spill. Gøyal fysikk. Klarte 10 poeng etter tredje eller fjerde forsøk Også kult å legge inn backflips i ruta, etc. Ja, men poeng-greia er teit. det går værken på tid (minus etter 1min) eller triks, og man plusser på forige rundes poeng.. men man blir etter noen dager (!) lei av samme brettet :smile: Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 15:16, skrev kjerts: Quote: Den 2002-12-04 13:55, skrev Ratatosk: Kult spill. Gøyal fysikk. Klarte 10 poeng etter tredje eller fjerde forsøk Også kult å legge inn backflips i ruta, etc. Ja, men poeng-greia er teit. det går værken på tid (minus etter 1min) eller triks, og man plusser på forige rundes poeng.. men man blir etter noen dager (!) lei av samme brettet :smile: prøv elastomania........litt gøyalt! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det har kommet et nytt brett på det trials spillet nå. Endel vanskeligere. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Se på http://www.crapsuckingdogs.com for andre brett til spillet. NEI det er IKKE min side! Hør derimot med brukeren Yallis... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Fett, takker og bukker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå