YkseN Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 jeg har i sløyden på skolen min valgt å lage en kasse til subbwoofer har 2*12 eller var d 2*15 subber, noen som har en bra side jeg kan se på bare sånn at d hjelper litt? trenger ders hjelp, hehe, takk Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 jeg har i sløyden på skolen min valgt å lage en kasse til subbwoofer har 2*12 eller var d 2*15 subber, noen som har en bra side jeg kan se på bare sånn at d hjelper litt? trenger ders hjelp, hehe, takk 7933332[/snapback] Eltek har mange gode tips. Lykke til. Spør hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan komme med noen tips jeg også 2x12" eller 2x15" krever nok mye kraft dvs at du må ut med mye penger på forsterker om den skal spille bra. Men Eltek har god peiling Lykke til med byggingen Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Kan komme med noen tips jeg også 2x12" eller 2x15" krever nok mye kraft dvs at du må ut med mye penger på forsterker om den skal spille bra. Men Eltek har god peiling Lykke til med byggingen 7935639[/snapback] takk takk, men noen som har en bra side jeg kan lete fra?? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Lete etter hva da? tips til byggingen? eller elementer forsterker osv? Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 jeg har i sløyden på skolen min valgt å lage en kasse til subbwoofer har 2*12 eller var d 2*15 subber, noen som har en bra side jeg kan se på bare sånn at d hjelper litt? trenger ders hjelp, hehe, takk 7933332[/snapback] Ville tatt en titt på denne siden; http://home.online.no/~st-e-tan/hfs-sub/index.html Masse nyttig informasjon der. Lykke til! Mvh Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Kan komme med noen tips jeg også 2x12" eller 2x15" krever nok mye kraft dvs at du må ut med mye penger på forsterker om den skal spille bra. Men Eltek har god peiling Lykke til med byggingen 7935639[/snapback] Det er riktig at store elementer krever mer effekt for å utnyttes maksimalt. Men store elementer har generelt høyere virkningsgrad, så med en samme tilførsel, vil et stort element spille høyere enn et lite element. Jeg vil også anbefale Eltek sterkt. Sammi elementene er meget god i forhold til prisen. Ljudia er et billigalternativ som jeg ikke går god for. Endret 15. februar 2007 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Men 2x12" og 12x15" er overkill. Så lenge du ikke har en 100kvm stue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå