With Odin on my side! Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hallo, nå har jeg lett og lett, lagd ut mange nye inlegg på alle forum, men INGEN som har svart noe som gir mening. Er det ikke mulig å flashe den selv eller må jeg sende den inn? Kan jeg bruke en vanlig USB kabel(DSS-25) Hadde vert veldig takknemmelig hvis noen kunne ha veiledet meg litt og kansje anbefalt noen programmer :D Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Prøv å spørre på gsmhosting.com. Der er det mange som driver med dette ( f.eks http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=365126 eller http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=349250 ) Det skal gå fint med DSS-25. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei! Det går fint med DSS-25 og SEUS. Hvis du får problemer, stikk innom et autorisert SE-verksted eller en SE-forhandler. De fleste SE-forhandlere har fått tilsendt utstyr for oppgradering av både nye og gamle telefoner, deriblant P-serien. -snubbel Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Men hvis jeg bruker seus vil den jo bare oppdatere programvaren til P900? Eller kan jeg velge hvilken telefon jeg skal oppdatere? Fikk ikke dette til forrige gang, da bare oppdaterte den firmwaren til p900 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Men hvis jeg bruker seus vil den jo bare oppdatere programvaren til P900? 7933901[/snapback] Hva er det du vil at den skal gjøre da? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg ville jo helst oppgradert den til P910 Skrev jeg ikke noe om det i første post? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Sorry, jeg glemte helt å skrive at jeg ville oppgradere den til p910 Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Er det muligt å foreksempel legge inn Windows Mobile på telefonen isteden for symbian, eller vil det krasje da? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det vil nok ikke gå å legge inn WM på den, nei. For det første, så er det ikke sikkert masknvaren på P900 greier å kjøre WM. Det kan iallefall bli et problem om du velger nyere versjoner. For det andre så er hardwaren totalt feil. Den skal være ganske identisk med den oprinnelige mobiltelefonen. For eksempel W800i kan ikke flashes til W810i på grunn av noen minimale HW forskjeller som for eksempel EDGE. Det gjør det altså umulig. For det tredje så ville ikke tastene fungert/fungert som de skulle, siden de ikke er identiske med modellen operativsystemet er laget for. Men er det en måte jeg kan komme inn i filsystemet på P900 på? Kunne tenkte meg å tukle litt med min P900 Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Jaok! Men veit du sånn sirka hvor mye det koster for SmartCard? Kan jeg bruke den til å taste inn en kode for å få i gang programmet? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Har forresten installert SETool 2, og jeg fikk lasta ned flash fila jeg trenger til å oppgradere. Men jeg skjønner ikke en dritt av hva som skjer. Jeg trykker på flash, også står det noe om at COM porten var OK! også kommer det inn noen CDI tall. Også står det at jeg skal skru telefonen av, også står det READY! og sa stopper hele prossesen... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 WM kjører ikke på P900 eller noen andre i P-serien. Det er feil arkitektur, det går rett og slett ikke. Om det går an å oppgradere til P910-sw vet jeg ikke, men hvis det er teknisk mulig så går det an å gjøre det ved hjelp av DaVinci sin software. Sjekk ut www.davinciteam.com. -snubbel Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Det er vel ikke noen her som har peiling på åssen jeg gjør det i SETools da? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du bruker en piratkopi av SEtool, og kan derfor bare glemme å bruke flash-funksjonen. Dessuten støtter ikke SEtool gamle PDA'er en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå