Melfacion Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 kostet meg 200 kroner for en slik gameboy micro for to uker siden på elkjøp. Men vet ikke om de selger den nå, jeg regner med at det er en grunn til at prisen var så lav... Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kan alltids bruke denne kabelen til å lade Microen. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 kostet meg 200 kroner for en slik gameboy micro for to uker siden på elkjøp. Men vet ikke om de selger den nå, jeg regner med at det er en grunn til at prisen var så lav... 7968729[/snapback] Hvor i landet var dette da? Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 kostet meg 200 kroner for en slik gameboy micro for to uker siden på elkjøp. Men vet ikke om de selger den nå, jeg regner med at det er en grunn til at prisen var så lav... 7968729[/snapback] De var vel hypp på å bli kvitt dem da serru. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det var øst i landet... elkjøp på kongsberg og ja jeg mente at grunnen til prisen var at de var interessert i å bli kvitt de ja, ikke at det var noe galt med de Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 kostet meg 200 kroner for en slik gameboy micro for to uker siden på elkjøp. Men vet ikke om de selger den nå, jeg regner med at det er en grunn til at prisen var så lav... 7968729[/snapback] Kan du ikke sjekke om det er flere igjen da? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sorry at jeg bumper emnet, men ser nå at Play-Asia har Famicom-versjonen på salg til omtrent 310,-. Har selv Famicom-utgaven og den er passe lekker Lenke til kommentar
Typho Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Takk for tipset! Bestillte en slik Famicom edition nå Men hvordan er det med strøm adapteren? Kan jeg bruke den samme adapteren som fulgte med til den norske GBA microen min? Eller må jeg ha en step down converter? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sorry at jeg bumper emnet, men ser nå at Play-Asia har Famicom-versjonen på salg til omtrent 310,-. Har selv Famicom-utgaven og den er passe lekker Hva er forskjellen på original og famicom? Sorry for ''n00bhet'' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå