Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Vi skal gjøre om et gjesterom hjemme til et "underholdningsrom". Det skal bla. bestå av en PS2 med Singstar, Buzz, DDR og lignende spill. (Har aldri spilt noe særlig PS2 før selv, så blir til at jeg kanskje skaffer meg GoW2 bla. ) Frister ikke så mye med en vanlig PS2, så det blir nok en Slim. Tenkte å kjøpe en som er ferdig moddet, så har funnet et med Duo3 Gold-chip til 1600, og en med en annen chip og Buzz til 2000,- Jeg må vel også kjøpe minnekort (?) og en ekstra kontroller. Blir vel kanskje best å kjøpe den til 1600,- eller får jeg det billigere/bedre andre plasser? Endret 13. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 www.spillchip.com Der veit de hva de driver meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 www.spillchip.com Der veit de hva de driver meg. 7933125[/snapback] Har sett litt innpå der og vurderte den til 1995,-. Men er det verdt 400,-? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Skaff deg en slik slim emd matrix chip du. Har selv bare god erfaring med disse chippene. Har montert noen duo chipper av forskjellig type, disse er mindre stabil. En døde faktisk etter bare 2-3 ukers bruk . Men har aldri hatt noe problem med matrix infinity. Matrix sine chipper støtter mer og har flere muligheter enn hva duo gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er 1 års garanti på den Duo-chippen, så det går nok bra. Men hvilke funksjoner er det som Matrix så mye bedre da? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du kan sjekke ut: http://www.infinitymod.com/matrix/ Matrix kan blant annet kjøre program direkte fra minnekortet, støtter brente DVD9 plater, er 100% stabil på boot (noe jeg ikke vil si duo sine er), har en rekke screen fix, region fri osv... Matrix har en egen meny hvor du kan forandre på diverse greier. Duo er bare en helt enkel chip egentlig, mens matrix er litt mer avansert selv om den er meget enkel i bruk. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hei, Spesielt på de nyere slim maskinene er de rimelige chippene som DUO, H20 veldig ustabile. Duo3 funker stabilt på eldre maskiner, men på den nyeste slimme er den veldig ustabil (scph 77004) Hvis du går hit http://www.ps2-scene.org/forums/forumdisplay.php?f=11 Så ser du at 50% av trådene på forsiden er relatert til problemer med DUO3 gold. Hvis du kan leve med en ustabil chip så er duo3 chippen for deg! as the nature of this chip, it does not work with 7700x too good due to boot rate problem. if you connect a 1k resistor between +5v to GND, it will help a bit. Endret 15. februar 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Må vel kanskje bli en Matrix da. :/ Blir det best å kjøpe en ny med chip fra spillchip.com da? Lenke til kommentar
macorra Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Den gjør samme funsjon som matrix infinitiv bare billigare http://www.mobilbutikken.com/product_info....products_id=925 Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Hei! Har planer om å kjøpe meg en chip'et playstation 2. Har estt litt rundt å lest litt om di forskjelig chipene, og lurer på om noen har no erfaring med denna: http://www.mobilbutikken.com/product_info....products_id=925 Virker det ut som en grei pris? Takk Endret 27. februar 2007 av ThomaZ86 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja, den chipen er faktisk veldig stabil og fin, fordi om det er en ren kopi av matrix... Den gjør alt som en matrix gjør, men støtter IKKE firmware oppdatering, noe som strengt talt ikke er nødvendig for folk flest... Vi har montert mange av disse, og de fungerer helt utmerket på slim ps2... Den prisen er fin, men han som NÅ modder for mobilbutikken, er ikke like flink som han som han har lært dette av, nemlig han som modder her Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 cossiemk1: oki, takk da tror jeg at jeg får for den. Men er det vanlig ps2 el slim? Står jo ikke at det er slim så da er det vel den vanlige. Egentlig samma hva det er bare den er chipet å funker bra Takk for hjelpen =) *gleder meg* Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei Igjen! Har nå bestillt meg denne: "Playstation 2 med Xeno PS chip" får den i løpet av noen dager. Men har nå sittet å sett litt på hva andre mener om hva som er en bra chip og ser at mange liker Matrix Infinity. Det jeg da lurer på et om det har noen å si om jeg nå får meg Xeon Ps Chip i steden for Matrix Infinity. Blir det hipp som happ? Vil den fungere like bra som Matrix Infinity? Noen med erfaring... Takk Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei Igjen! Har nå bestillt meg denne: "Playstation 2 med Xeno PS chip" får den i løpet av noen dager. Men har nå sittet å sett litt på hva andre mener om hva som er en bra chip og ser at mange liker Matrix Infinity. Det jeg da lurer på et om det har noen å si om jeg nå får meg Xeon Ps Chip i steden for Matrix Infinity. Blir det hipp som happ? Vil den fungere like bra som Matrix Infinity? Noen med erfaring... Takk 8083553[/snapback] Ja, den fungerer helt likt som en matrix infinity chip, bortsett fra firmware oppdatering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå