UrgeLoL Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 It is also taught us that Polyphony DIGITAL will launch as of the autumn 2007 Gran Turismo 5 Prologue, in download too. In more of the new vehicles and circuits, the players will have for the first time the possibility of playing on line. Sony benefits from it to announce the startup of Gran Turismo Network. As for Gran Turismo 5, one specifies us that its exit from now on is announced for spring 2008. Kilde Prologue'en kan gjøre vente tiden noe mindre, da vi får en liten smak av hvordan GT 5 kommer til å bli. Denne blir også gjort tilgjengelig via PSN. Vi får også testet multiplayer delen av GT 5 på prologue'en. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) dette GLEDER jeg meg til Endret 13. februar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Får håpe prisen på PS3 går ned til GT5 kommer for det er et spill jeg ser frem til. Dog jeg koser meg fremdeles gjennom GT4 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 jeg dro 100% på gt4 igår faktisk fy faen så lang tid det har tatt har hatt spillet siden det kom ut Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Forhåpentligvis blir dette en gratis demo slik at vi kan laste den ned på PS3ene våre og om vi liker det vi spiller, kjøpe fullversjonen når den kommer ut. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 demo'en burde være gratis ja ... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 vel jeg for min del kommer til og kjøpe full versjonen når den kommer uansett Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dette var jo gledelig nytt. (NTSC utgaven av GT4 har foresten 1080i støtte og ser forbasket bra ut. Tror ikke PAL utgaven har dette. Noen kan kansje sjekke options menyen på sin PAL versjon?) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Egentlig driter jeg i grafikken i GT4 (selv om den er meganydelig i GT5, og GT4), er bare det at spillet er så forbanna bra gjennomført. Tipper det er det mest komplekse bilspillet som finnes. Lavere PS3 pris + GT5 = Sold to Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå