Nimrad Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har lyst og begynne å abonnere på et spillblad/spillmagasin. Jeg lurer da først på hvilke norske spillblad det finnes? Helst multiplatform. Hvis det ikke er noen norske, hvilke engelske er best? Har sett litt på EDGE, men det virk litt dyrt? 700-800 kroner Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har to engelske, GAMES tm og GamesMaster Ja, enig, Games Master ser ikke lovende ut med MySpace side og greier, men det er et UTROLIG bra blad. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ehhhh...KristofferAG tror du bør fikse litt på den signaturen din før en moderator gjør det, les regelene Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er ikkje gamereactor greitt, då? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det kan man jo få gratis i butikken, bare ved å lette litt på raua. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Gamereactor er grusomt. Skal du ha skandinavisk spillblad er svenske Super Play det beste. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kva er det som er så grusomt med gamereactor, då? Eg syns det er eit alright blad, eg. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Foretrekker Games TM og Edge selv. God kilde for review, gode artikler og god kvalitet på selve bladene. Edge bruker kanskje ett litt tyngre språk enn Games TM. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Kva er det som er så grusomt med gamereactor, då? Eg syns det er eit alright blad, eg. 7936772[/snapback] Jeg synes skribentene er langt under par, mye av stoffet er ikke bare uinteressant, men rett og slett elendig skrevet. Jeg plukket det dog med meg til tider før, helt til det jeg vil kalle "Just Cause"-saken inntraff, hvor dette fullstendig ordinære og middelmådige spillet ble 1) gjenstand for en ekstremt hypete forhåndsomtale 2) anmeldt til 9/10 i nummeret etter. Ingen i sitt rette element kan påstå at det spillet er noe mer enn et hederlig, men snublende forsøk. Endret 13. februar 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Slutter meg til de som har nevnt EDGE og GAMES tm. Dersom du tror Gamereactor er et bra spillblad har du ikke lest disse. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 til å være gratis er gamereactor på et hederlig nivå, ingen tvil om det edge er favoritten min så vanvittig mange interessante artikler om alt mulig, ikke bare kjedsommelige anmeldelser man like gjerne kan lese på internett Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Gamereactor er supert Beste spill bladet jeg leser Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 GameReactor supert? Bladet som tester spill uten å prøve de først (Virker ihvertfall sånn siden alle store titler de tester er anmeldt før NOEN andre har gjort det, og alle hypede spill får 9/10 uansett hvor slaktet det blir når andre anmelder de en mnd etter) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Tror jeg bestiller GamesMaster da. Det så greit ut. Noen som har noe i mot det eller? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tror jeg bestiller GamesMaster da. Det så greit ut. Noen som har noe i mot det eller? 7941024[/snapback] Tror nok jeg personlig ville gått for Games TM eller Edge, men GM er et ok blad det også. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tror jeg bestiller GamesMaster da. Det så greit ut. Noen som har noe i mot det eller? 7941024[/snapback] Tror nok jeg personlig ville gått for Games TM eller Edge, men GM er et ok blad det også. 7941062[/snapback] Enig med du. GM er et bra blad, for all del, men GAMES tm og EDGE er langt bedre. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Superplay er det beste, skulle laget et engent norsk blad hadde vært det beste, men men, svensk går bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå