Gå til innhold

Newegg.com - Billig 350D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å komme Afseth i forkjøpet :) Du må legge til:

-Frakt

-moms

Ellers må du ordne adapter til lader. Negativt er også at du ikke har like gode forbrukerrettigheter som i Norge.

Mye fristende i utlandet, men i dette tilfellet hadde jeg heller kjøpt et brukt 350 hus i Norge

Endret av olar0701
Lenke til kommentar
Mye fristende i utlandet, men i dette tilfellet hadde jeg heller kjøpt et brukt 350 hus i Norge

7933046[/snapback]

Ja, men nå har det seg sånn, at jeg har sett på en 350D på finn.no, men objektiv. Selgeren sier at han kun vil selge pakken komplett (med hus og objektiv).

4000 skal han ha, for objektiv og hus.

Siden jeg egentlig ikke trenger objektivet, spurte jeg han igjen, om jeg bare kunne få huset.

Hva kan jeg selge objektivet for hvis jeg kjøper hele pakken?

Nei, jeg gidder ikke gå rundt å drasse på en 17-55mm, en 35-70mm og en 70-210mm.. :D

Holder med to objektiv.. :D

Lenke til kommentar
Nei, jeg gidder ikke gå rundt å drasse på en 17-55mm, en 35-70mm og en 70-210mm.. :D

7933065[/snapback]

Tro meg - du vil ha den 18-55'en. Å begynne på 35mm er alt for trangt når du kommer over på digitalt.

Dump heller 35-70'n. Du kan leve lenge med et lite hull mellom 55 og 70mm.

Lenke til kommentar

7933065[/snapback]

Tro meg - du vil ha den 18-55'en. Å begynne på 35mm er alt for trangt når du kommer over på digitalt.

Dump heller 35-70'n. Du kan leve lenge med et lite hull mellom 55 og 70mm.

7933128[/snapback]

Ahh! Den er jo min aller trofaste venn! :love:

Er jo konge den.. ;)

Men seriøst, er det så viktig med 18-55mm? :D

Koster jo faen meg 4000.. Kan jeg presse prisen ned 500 kroner? ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men seriøst, er det så viktig med 18-55mm? :D

Din 35-70 vil på et digitalkamera virke som en 56-112. 56 som minste vidvinkel er ikke å anbefale med mindre du aldri tar bilder innendørs eller av ting som er nærmere enn 5-6 meter.

En 18-55 får du ikke solgt for mer enn noen få hundrelapper, og tipper selgeren ikke gir deg mer enn et par-tre hundrelapper i avslag om du kjøper kamera uten objektiv. Nytt i kitløsning koster objektivet 500 kroner, og er til den prisen verdt det som et reserveobjektiv om man kjøper med et bedre objektiv samtidig.

Mitt tips: Kjøp med 18-55 og bruk det til du får råd til et bedre objektiv som er både skarpere og/eller dekker et større område (Tamron 17-50/2,8 eller Canon EF 17-85 IS USM f.eks).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...