Gå til innhold

lignende for sidekick?

Tamara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ett akutt lyst for en jeg og. Men som du har fått med deg så selges den jo ikke i Norge. Andre mobiler som er liggende med fult keyboard får du fra HTC, men de ser veldig nerdete ut og slikt. Jeg kan ikke si jeg kommer på noen som er HELT like den. Men det kommer også litt ann på hva du legger i "lignende". Mener du fysisk utforming, Måten skjermen "spretter/roterer" ut, eller mener du push mail og slikt. For mye av det som gjør SideKick unik ligger hos opperatøren.

Du kan med Telenor få MSN og pushmail tjenester..som gjør at du kommer nærmere. Da kan du velge en hel del forskjellig mobiler.

Sjekk ut prisguiden til amobil etter HTC mobiler.

Jeg har sett at en del andre merker skal komme med fult tastatur og stor skjerm mobiler. Blandt annet Samsung. Men da snakker vi om at de kommer i salg i løpet av våren/sommeren. Men selv ikke disse ligner veldig på det jeg synes er kult med sidekick....sprett/snurr skjermen.

Selv må jeg bare irritere meg over at sidekick ikke selges i Norge da jeg hadde lyst til å teste en!!

AKIRA

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har også sinnsykt lyst på Sidekick. :D

Grunnen for at den ikke fungerer i Norge er at de ikke bruker sim kort i USA, så det går ikke ann å bruke den her hjemme..

Jeg har prøvd å lete etter andre lignende mobiler, men det er få som er i nærheten..:/

Lenke til kommentar
Ikke for å stjele tråden din, men hvis de ikke bruker sim-kort, hva bruker de da?

8574361[/snapback]

jeg aner ikke..de sa no spesielt nettverk eller noe.

men jeg tror det er feil, for jeg så et bilde av en sidekick hvor det var plass til et sim kort, så det at de ikke bruker sim kort i USA er nok feil:)

Lenke til kommentar

De bruker sim-kort.. Grunnen til at den ikke vil "fungere" i norge er at internett tjenestene er tilknyttet servere i USA og funker kun for t-mobile kunder i usa.

Det skal visst gå ann å bruke telefonen ellers (vanlig sms, ringe, ta bilder, se film) men altsås ikke bruke internett tjenestene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...