Zenit Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei, Prøver desperat å finne en nettbutikk som har siste versjon (revision) av hovedkortet. Så langt ser det ut til at hverken Komplett.no eller Psdata.no har nyeste versjon på lager. Sendt mail til noen nettbutikker, men har vært dårlig med svar. Ønsker derfor tilbakemelding fra noen som har kjøpt hovedkortet nylig og fått ny versjon. Det står rett ved RAM-slotene. Jeg vil gjerne ha versjon 1.02G eller nyere. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Nyeste versjon? Da mener du vel rev.C2 av chipsettet som vi har diskutert her noen ganger. Tror faktisk at alle P5B E Plus er rev.C2 Har kun sett nye C2 av de, Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) 1.02G er C2. Kopierte dette fra anandtech. "The new variant features the C2 stepping, additional voltage options for the MCH and DIMMs" Bestilte P5B-E Plus da, fra komplett. Er vel her i morra antar jeg. Så da vet jeg hva jeg får. EDIT: Plus-kortet var 200 kr billigere i helga. Billigere enn P5B-E Overrasket over at det ikke ble solgt flere. Endret 13. februar 2007 av Loke_h Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Ah, kanskje en god ide å bestille P5B-E Plus. Søren, ante ikke at det var billigere i helga som var. Burde fulgt bedre med. Men sånn er nå det, hehe. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 på mitt p5b-e plus står det: rev 1.01g Kjøpte det for en uke siden hos Pcutstyr.no Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hva er egentlig forskjellen på rev1 og 2? Har rev2 flere voltinnstillinger eller? Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Flere voltinnstillinger og høyere volt. Håper jeg får et bra kort. Hvis ikke må man vel bare angre på kjøpet eller kanskje modde litt. EDIT: Kortet jeg fikk er 1.01G Men dette er P5B-E Plus og ikke P5B-E altså. Ser ut som C2 for meg. Ikke fått ram-en ennå. Så vanskelig å teste. Kommer vel om et par dager. Endret 14. februar 2007 av Loke_h Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 1.01G--->1.03G = rev.C2 Alle P5B E Plus er C2 rev Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg var temmelig sikker på at det skulle være C2 ja. Men da er det jo bare å kjøpe Plus istedenfor P5B-E. Så slipper man å lure. P5B-E 1.01G er vel C1. C2 på høyere versjoner som du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå