raid2 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du må bytte brillestroppen når du skal bruke brillene til hjelm. Det selges en egen reim til både A-frame og Wisdom.: http://oakley.com/o/c690t S 8020008[/snapback] Har sett på den, men den er jo helt lik som den som følger med brillene Men den er vel mykere elns? Noen som veit hvor man får tak i en slik? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som har prøvd disse som vant testen i Forbruker-rapporten? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg ville valgt noen Dragon briller, har selv Oakley og angrer litt. :\ Skal ha nye snart uansett da, og da blir det dragon regner jeg med Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Kjøp Oakley Wisdom. Kjøpte de selv, de er dyre men gir en utrolig god følelse når man har de på seg og reflekterer lys godt(alle glassene). I tillegg gjør de ikke detaljsynet dårlige som jeg har opplevd med andre briller. Endret 28. februar 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Som sagt oakley er jo gull, men du bør tenke over hvilken linse du kjøper High yellow/blu funker best til flatt lys. Selv har jeg fire iridum, kan bli litt ille og se når det er flatt lys.. Edit: Har crowbar, funker som fjell til de fleste hjelmer... Endret 1. mars 2007 av Best0 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har også Oakley med Fire/regnbue glass, de er gode ved sterkt sollys, men om det er kveldskjøring eller flatt lyst velger jeg å kjøre uten briller. Isåfall kjøp noen andre glass ved siden av slik at du kan bytte etter hvordan forholdene er. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvordan takler man å kjøre uten briller om kvelden når det er dårlig lys, men det snør. Det er helt jævli... Skulle hoppe på en bigjump en gang å fikk snø i øyet rett før hoppkanten. Jeg må bare si at den tenke 180 ikke ble noe mer enn 90.....ikke godt! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er lys i varingskollen så tar på meg brillene om jeg absolutt må, blankt glass er vel tingen når det er mørkt. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Første gangen jeg har måttet ta på meg brillene var her på mandag i varing, snøhelvette deluxe... Men sier meg enig med Tmz, er bare om man absolutt må man tar de på at man gidder å bruke dem. Endret 6. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå