Nektard Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 ja nå har d seg sån at jeg klarte å ryke brillene sist jeg var i bakken, har tenkt å kjøpe nye briller. Men har sett litt på nettet men finner ikke noe bra. kan noen anbefale en butikk som selger fete briller rundt 1000-1500 kr..I oslo;) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg bruker oakley wisdom de har de på anton sport vet jeg Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg bruker oakley wisdom de har de på anton sport vet jeg 7932804[/snapback] fete de...men har de "sota" glass?..vet ikke helt hva det kalles. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Du for masse forskjllige glass til wisdom, så det kommer ann på hva butikken har tatt inn Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 ok...vet du om noen flere butikker i oslo området? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Du har jo XXL sport, og intersport vertfall Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 titta litt på hjemmesida til xxl, men fant ikke no intresant...takk for tipsa;) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Vet så at det siden ikke var noe å skryte av, men det er en stor butikk som har det meste Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Oakley er absolutt og anbefale! Jeg bruker Oakley A-frame, som er sykkelbriller og er fornøyd med de (Til sykling) Har brukt Oakley til ski briller før, men ødela de, og ble for dyrt å kjøpe nye:( Regnbueglass er sinnsykt kult da, vet ikke hva det heter jeg.... Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 noen som vet om Oakley på nett sender (shipper) til Norge? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg bruker oakley wisdom de har de på anton sport vet jeg 7932804[/snapback] Oakley Wisdom er bare Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Selv skal jeg også ha nye og jeg tror definitivt jeg går for Oakley Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg bruker oakley wisdom de har de på anton sport vet jeg 7932804[/snapback] fete de...men har de "sota" glass?..vet ikke helt hva det kalles. 7932850[/snapback] Ville gått for oransje (eller tilsvarende glass). Svarte, speilrefleks osv egner seg bare i fint vær (masse sol), men i stygt vær kan det bli vanskelig å se konturene i landskapet; får helt flatt syn. Om det kun er pga utseende er det jo det samme hva du velger. Det går også an å kjøpe flere glass og skifte etter forholdene. Selv har jeg disse med oransje glass. De fungerer utmerket. Kan bøyes, tøyes og knekkes i alle retninger uten å ta skade av det (tror alle dyrere briller tåler dette, men om du ikke får lov å teste de litt ut på den måten i butikken burde du kanskje ikke velge de, kan tyde på at de ikke tåler det så veldig godt) + at de passer perfekt om du står med hjelm (pga de harde sølvhengslene på sidene), noe som snart blir påbudt de fleste steder. Nå er de ikke så fine, da...men det er ikke så viktig for meg, de har vel også gått ut av produksjon for noen år siden. Det jeg prøver å si er at det kan være lurt å ikke velge briller etter utseende. Mener ikke at de Oakleybrillene er et dårlig valg. De fleste merker har gode briller, bare finn rett modell (som også er behagelig å ha på). Endret 14. februar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har oransje glass i mine fungerer fint. Men litt dårlig når det er flattlys. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Oransje skal være det beste mot flatt lys, men helt bra blir det jo ikke uansett. Speilrefleks er hvertfall bare tull om det ikke er blå himmel og sol. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har Oakley Wisdom, og er kjempefornøyd med de. Eneste minuset er at de ikke passer så godt til alle hjelmer, deriblandt min (ProTec ettellerannet)... Så jeg må ha den reima under hjelmen, noe som irriterer meg for da kan jeg ikke kan løfte brillene opp på hodet når det skulle trenges... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Bruker selv Dragon DX. Sinnsykt gode briller. Samme glassene som i Oakley sine, og de passer som oftest bedre til hjelm. Prisen er også litt snillere Lenke til kommentar
Mr. Myagi Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kjøpte mine Oakley Crowbar hos Krogh Optikk som ligger nederst i Karl Johansgate. Er jo også fler butikker rundt om. Jeg er veldig fornøyd med mine Crowbar. Har et par speilglass til å bruke i solskinn, og et par oransje glass til bruk i overskyet vær osv Hvis du bruker hjelm når du kjører bør du ta med hjelmen når du skal kjøpe brillen. Kjipt å kjøpe dyre briller som ikke passer hjelmen (tenker på fom). Lenke til kommentar
svensen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har Oakley Wisdom, og er kjempefornøyd med de. Eneste minuset er at de ikke passer så godt til alle hjelmer, deriblandt min (ProTec ettellerannet)... Så jeg må ha den reima under hjelmen, noe som irriterer meg for da kan jeg ikke kan løfte brillene opp på hodet når det skulle trenges... 7968166[/snapback] Du må bytte brillestroppen når du skal bruke brillene til hjelm. Det selges en egen reim til både A-frame og Wisdom.: http://oakley.com/o/c690t S Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Du kan jo gå for Dragon Ioniced eller Electric E1. Begge disse modellene er gode briller til en drøy tusenlapp EDIT: Jeg vet at Whitewater selger begge disse Endret 25. februar 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå