OmBot Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har en iPod som jeg gjerne skulle ha koblet til i bilen. Spilleren i bilen har ikke vanlig phono-inngang. Kan det løses på noen annen måte? Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hva slags bilstereo har du du? Cd eller kassett spiller? tror ikke det går med cd spiller. har du kassett spiller kan du koble til ipoden gjennom en kassett adapter. Denne tar imot signalene fra ipod, sender den til en kassett som da kassett spilleren kan "lese". Slike adaptere får du kjøpt i en hvilken som helst elektrisk foretning...ikke spesielt dyre heller tror jeg. Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Har dessverre CD-spiller..... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Du har vel 2 alternativer.. - kjøpe deg en ny cd-spiller med aux inngang. (2000-3000 alt ettersom hva du ønsker av annet snax) -kjøpe deg en bil-forsterker, koble dette på høytalerene. Så kobler du mp3 spilleren på denne med phono-plugger. Hvis cd-spilleren har phono utgang også så kan den kobles på samtidig. (hvis ikke så kan du ikke spille cd'er gjennom forsterkeren) - "reodor felgen løsningen" er vel å kjøpe deg en løs jack-utgang (slik hodetelefonplugg), lodde høytalerer ledningene på denne og koble i mp3-spiller.. Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 den enkleste løsningen vil kanskje være å bestille denne http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...nMore=T4664LL/A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå