Joachim_F Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 I det neste store Star Wars-spillet får du utnytte deg av Kraften som aldri før, ved hjelp av avansert fysikkmodellering. Les mer Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvorfor ikke Wii? Kontrollen er jo som skapt til Star Wars Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hva med PC? Dette var dårlig av LucasArts. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dette gleder jeg meg til. Har alltid hatt en fascinasjon for star wars-universet. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Vi har allerede en diskusjon om dette spillet gående, med link til en tech demo av fysikkmotoren som skal brukes. Den er verdt å få med seg, for å si det enkelt... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er det bare jeg som får assosiasjoner til Need for Speed-spillet Porsche Unleashed? Navnelikheten er slående. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dumt at det ikke kommer til Wii, siden Wiimoten er skapt for slike spill. Men men, rå kraft vinner som vanlig. Kjipe saker. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Artikkelen forteller også at George Lucas selv har jobbet mye med spillet, og den populære regissøren skal blant annet ha vært med på å designe flere av figurene. Er det flere enn meg som med dette frykter Ewoker og Gungan's i alle regnbuens farger? Er ikke godt å vite hva salige G. Lucas kan finne på når han stirrer for dypt i flasken... Og seff burde dette komme til PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg